/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Week-endpladder - ølbøvser + lidt hornmu~
Fra : bennymanden
Vist : 440 gange
17 point
Dato : 09-09-05 21:05

Tja, nu vil JEG holde week-end Jeg ved ikke med i andre
----------------------------------------
Såååååååå - jeg trænger squ snart til lidt regnvejr Jeg ved ikke med i andre
-------------------------------------------------
Iøvrigt er denne tråd åben for kommentarer af enhver art (som overskriften antyder)
og bliver ikke lukket før i morgen ............... ja det skulle da lige være hvis en kommer med DET geniale svar, eller der er en der vælter en lokumsspand ud over os alle sammen, i disse to tilfælde vil jeg IKKE love noget
----------------------------
Såååååå - rigtig god week-end allesammen lov mig at ingen gør noget jeg ikke kunne finde på - det giver temmelig vide rammer
fredags aften hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-09-05 21:07

Jeg passer mit arbejde - kunne du finde på det

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-09-05 21:10

HOV HOV hansen
Citat
Tja, nu vil JEG holde week-end Jeg ved ikke med i andre?

nej hansen, det får du lov til helt alene, så vide rammer mente jeg heller ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-09-05 21:11

ilm og hold dig i god afstand fra lokumskasterne

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 09-09-05 21:17

>>lov mig at ingen gør noget jeg ikke kunne finde på<<

det bliver svært , vi er jo nogle der må arbejde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-05 21:19

Trænger til regnvejr,, vil du ikke nok være sød, bare at snuppe et bad, jeg gider ikke regn foreløbig )

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-09-05 21:20

Bredker> Vi er åbenbart flere der er nødt til det

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-09-05 21:21

Jeg synes jeg er halvsur i aften, er der ikke een der vil skændes med mig, Ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-09-05 21:23

Øh, det var bare for sjov,faktisk er jeg mest til det romantiske. Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-09-05 21:26

En lille festsang skal vi da ha´
http://home6.inet.tele.dk/svaap/text/festsang1.htm
.... der var squ ingen hornmusik -
--------------------------------------
jamen, alle jer stakkels arbejdsnarkomaner - så har i vel ligget på sofaen hele ugen hvor vi andre har knoklet
... der er da heldigvis ingen i denne tråd der gider skændes med dig Keldd
(i alt fald ikke endnu)
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-05 21:27

Regnvejr Nej Bennymand........sådan noget har du kun lov til at håbe på, såfremt du alligevel skulle spilde weekenden med at gå på arbejde

mvh dova

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-05 21:28

Tja hvis du holder week-end......................så vil jeg holde ferie i tre uger nu.
(det er solbrændt smiley fra costa del baghave)

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-09-05 21:28

Os der har fri om ½ time vil gerne have solskin

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 09-09-05 21:29

hansen9>>vi er da heldigvis nogle der laver noget fornuftigt

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-09-05 21:30

Jamen, jeg mente ikke som f.eks. de seneste dage nede i Rhone-dalen, bare sådan en hyggelig lille byge, som kunne få støvet til at lægge sig lidt

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-09-05 21:30

bredker>> Mener du chatter på kandu.dk?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-09-05 21:32

God ferie Eyvind og pas på med solen, du skulle jo nødig blive skoldet

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 09-09-05 21:33

arbejde, det må da være det mest fornuftige , chatte er jo bare tidsspilde

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-09-05 21:36

Kære kandu.dk
Jeg vil have Emiler NU !!!!!!
ellers kommer de allesammen væltende i morgen ØV

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-09-05 21:47

Arbejdsløse har aldrig fri. Godt man ikke er det.

Arbejdsløse kan ikke være alkoholikere, da alkoholikere =folk der ikke kan passe sit arbejde.

SkÅL!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-05 21:57

Øv, øv, øv og atter øv.

Her regner det, og jeg har en stor container stående, som i løbet af lørdag og søndag skal fyldes med haveaffald.

bennymanden, hvor bor du, så sender jeg en lille byge.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-09-05 22:02

Godt man ikke er fri, og godt man ikke kan passe sit arbejde!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-09-05 22:02

Godt man ikke er fri, og godt man ikke kan passe sit arbejde!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-09-05 22:02

Godt man ikke er fri, og godt man ikke kan passe sit arbejde!

Eller fri på sit arbejde.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-09-05 22:18

Det er noget bras det her, jeg har ikke fået een eneste mail i aften, alene her i bennys spørgsmål skulle jeg have haft 12 fra.

Nå, det er der råd for.

Jeg forlader kandu.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-09-05 22:19

Ha ha , så let går det ikke .
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-09-05 22:45

Tak ans - hvis du ser på Danmarks kort, så er der ud for Fyn, lige syd for Storbæltsbroen en temmelig aflang ø der hedder Langeland.
Lige ud for nordspidsen af den inde på Fyn, 3 km fra kysten - der bor jeg
--------------------------------
tag det roligt ans - den byge driver videre, og så i morgen bliver det solskin, så du skal nok få fyldt din container
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-09-05 22:49

Tag det roligt stavefejl - slåfejl - skrivefejl - hørefejl osv - i får det hele med for samme pris - brok hjælper heller ikke

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-09-05 22:51

Jeg er næsten lige så god som Molo - hvis ingen gider skrive noget, så snakker jeg da bare med mig selv [hør]
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-09-05 23:10

[hør] så så - ikke i munden på hinanden

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-09-05 23:10

Hold nu kæft lidt - ikke Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-05 23:42

Godt nok Benny!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-09-05 23:56

Juhuuu, jeg er lige kommet ind fra gården, hvor vi har grillet hele aftenen!

Men nu var temperaturen nede på 12 grader - så gik vi ind!

Jeg får heller ikke nogen emiler

Men så må man jo tage sagen i egen hånd!

Hej Benny, selvsnakkerunderholderfestoriginal

Hanne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-05 00:22

Nu der er kommet nogle damer ind, må jeg så spørge om noget?
Tænkte på hvad om I tænder på mærkevarer? Altså? Er det bedst at ha et par Calvin Klein på? eller en 6 pack fra Bilka. Betyder det noget i det splitsekund det tar at tage underbukserne af?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-09-05 00:54

tedd:
Kan vi ikke få at vide hvad du skal, øh hvad har du gang i, og al så'noget, kom nu
vær lidt meddelsom.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-09-05 00:55

Tedd

Jeg tror sgu det betyder mere for manden, om det er sådan et par godt forvaskede Sloggier eller en fiks lille blondesag
man er iklædt.

Men øøøehhh du mener måske om det er mandens underhakkere der kan være skyld i Turn off

Hvorfor det....skal du ud at score

Jeg tror det er ligegyldigt om der er monteret CK-de-luxe eller Bilka-billig-model.........bare det ikke er et par gamle forvaskede til forhenværende hvide...JBS med overstrukket elastik...huller og bremsespor

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-09-05 00:57

Eller kort og godt Tedd:

It's what's inside that matters

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-05 01:03

Hvad skal man så med nogle klein til en formue? *L* De tar sg da bare røven på os! Bogstaveligt talt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-05 01:04

Tillægsforsikring min bare!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-09-05 01:25

Mine favoritter for tiden hedder >Front< - lige hvad de koster - det er hende jeg deler avis med der skaffer dem - jeg tror det er igennem en eller anden klub.
----------------------------------------------------
Jeg siger det bare fordi de er rigtig behagelige at have på, og de mister ikke den der elastisitet selv igennem en del vaske
------------------------------
..... iøvrigt synes jeg da sådan et par mini/mini gerne med lidt blonde er ganske nydelige (til en quinde altså) - ikke lige til mig
..... en dejlig røv ser da også aldeles klædelig ud i sådan et par G-streng
- men hun siger de er modbydelige at have på
Jeg tror jeg holder mig fra at prøve
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-09-05 01:28

tedd -> bare hør efter dova [hør]
6-pack´en fra Bilka skal indeholde Royal Export - så skal der være vaskebræt på maven og så ellers noget brugbart indeni hylerne uanset hvad de hedder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-05 01:37

Nåeh... det er hér I sidder og fiser i hornlygten !

>front< har jeg også et par stykker af (tight's) i den klædelige farve : Krydser-grå

>bodyguard< fra Netto er nu heller ikke at foragte (..husk at pille mærket af, hvis ikke du vil ha tæv )

Skal man på damebesøg, så er Red/Green eller et par Kalvin Klein .................................IKKE dét de tænder på !!!

Næeh.. Bar røv i cowboybukserne !
..så er de også ulige hurtigere at få på igen, når manden/kæresten dukker uventet op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-09-05 01:38

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-09-05 01:40

Ja ja - krydser-grå - og et par stykker dueblå med hvide fartstriber
de sidste ville garanteret stå godt til din Mustang
<\\Benny

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-09-05 01:48

Jeg er ikke i tvivl!

CK er helt klart at foretrække..Så jo Molo, nogle tænder

http://www.g-and-gio.de/shop/bilder/CalvinKlein02044001grossfarbe.jpg

Undskyld mig, men disse lavpris underhyllere er bare total turn off *G*

http://www.science-sportsware.com/Graphics/Products/107_m.jpg

Og så er det faktisk ligegyldigt om det kun er et split sekund der er tale om, eller om der forefindes et vaskebrædt nord for lavpris modellen.

Det handler om at blive stimuleret visuelt, og der dumper lavpris modellen så afgjort.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-09-05 01:51

"Bar røv i cowboybukserne "

Uhauha....Pas på hvis der er lynlås ......især hvis det skal gå hurtigt p.g.a. "når manden/kæresten dukker uventet op "

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-09-05 02:17

Her skal du bare se creamy

Til pigerne:
http://www.lynetteg.com.au/hj-cat-bustier.html

Til drengene:
http://www.lynetteg.com.au/hj-cat-boxers.html
..... i begge tilfælde må jeg være svar skyldig med hensyn til
om de fås MED indhold
----------------------------------------
Det kunne være sjovt

<\\Benny

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-09-05 03:06

Tak for linkene Creamy, jeg har lige bestilt et par kasser.

...

Til konkurenterne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-05 03:09

Helt ærligt! Jeg har da aldrig stoppet op og kommenteret damens undertøj! Derimod har jeg kommenteret så meget andet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-05 03:37

Det vil sige jeg har engang kommenteret en dames undertøj! Jeg sad fast i en elevator med en total ubekendt kvinde engang! Hun flåede så sit tøj af og stod i sin bare og råbte til mig "Vis dig som en rigtig mand!" Hvorpå jeg tog min bukser og skjorte af, gav dem til hende, og sagde " Gider du lægge dem her sammen"!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-05 04:35

tedd = et rigtigt mandfolk

nu i sådan er på vej til at stå op engang - så vil jeg ønske jer godnat og prøve at få lidt søvn - uden klein og sloggi .............................................nu ta´r jeg bare min pude og og en omvej til soveland

fra mig og godmorgen til jer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-05 04:41

Hér er en rigtig charmetrold

http://www.violently-happy.net/musings/pix/mr_bean.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-05 09:41

molo din nød - vi gider ikke kigge på dine kærester

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-05 11:42

[hør] Her er en kollektion sexede trusser til dig miritdk : http://www.bargainsgroup.com/gift/images/under2/03B-LADIES%20OVERSIZE%20UNDERWEAR.WHITE%20AND%20COLOURED_l.jpg

Piger kan skam også finde på at gå med de mest besynderlige beklædningsgenstande, som f.eks. knæstrømper. Praktiske? Muligvis. Smarte og sexede? NO WAY

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-05 12:15

WHAT !!!!!!!!!!!! hvornår har du fotograferet mit strygetøj molo ????????

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 17 point
Dato : 10-09-05 13:11

Solen skinner og havearbejdet kalder , men containeren skal fyldes i denne weekend.

Hygge til jer, som vil sidde og følge med på seneste 25

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-09-05 13:27

Benny - den chokoladebrune fyr er da bare FOR KLAM!!!

Og så ser han ud, som om vi savler over ham, adddr...

Nu er jeg ikke liige så velbefaren i herreundertøj, men bare de sidder godt - jeg synes, dem der, der er lidt ben i ser godt ud! Ikke noget med de der shorts agtige med mickey mouse på - smid dem ud! Eller brug dem som badebukser - i enrum

Jeg kan godt blive lidt nervøs, når en fyr kun har CK eller andet dyr mærkevare på - kan jeg nu leve op til hans forventninger mht mit lingeri, som jo er svært at få noget af, der bare er LIDT smart. Mænd tænder vel ikke på konebh'er?

Udmærket med den side med de smækre sild med lingeriet - men hvor er der sexet undetøj til os, der har lidt mere kvindelige formet???

Hvor g-stregen forsvinder sporløst, og man først opdager det, når der ligesom er lidt modstand

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-09-05 14:52

Trusser til Hanne ..Du skal ikke fryse rumpen!

http://www.denrundebutik.dk/showpic.asp?picture=thong_veronique.jpg

Sød fyr du henviser til Molo. Jeg prøvede lige i et redigeringsprogram, at skifte henholdsvis CK modellens hoved ud med dit. Ligeledes gjorde jeg med Mr. Beans og gæt hvad der klær dig bedst?!

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 10-09-05 15:26

Tak for svaret ans. - du får poængerne fordi du SKAL knokle i haven, din stakkel
Nå ja, god arbejdslyst jeg havde jo lovet dig godt vejr
------------------------------------
Heldigvis Hanne, er det dog de færreste kvinder der tænder på de der svulmende mænd, og med hensyn til alle de fine mærkevarer, så er jeg totalt ligeglad hvad der står på både mine egne underhylere og for den sags skyld på min kvindelige modparts blondesager, årene har lært mig at sætte pris på det der er indeni
....... og mine egne skal bare være rene og behagelige, gerne disse tights med en smule ben i
--------------------------
Jeg mener MENNESKER er smukke - på en eller anden måde - tykke eller tynde
........ det gælder i alt fald de allerfleste
-----------------------------------
Hvis dette modbevises, så sker det ofte når folk åbner munden
-----------------------------------------------
At noget ser pænt ud - jeg mener at kikke på, så gælder det jo i mange tilfælde;
at dette ikke i sig selv borger for nogen som helst kvalitet, så nyd livet og vær glad for hver ny dag, om det så er med en dejlig stor røv i et par XXXL sloggi, eller det er med en lille pikant bagdel i en minimal G-streng af rød blonde
------------------------------------------------------
Heldigvis skal der være noget for enhver smag - nogen kan bedst lide moderen og andre vil helst have datteren, sådan har det altid været, og sådan tror jeg det vil være i mange år endnu - heldigvis
fortsat god week-end til alle
lad os nyde denne Indian Summer
uanset hvordan vi ser ud
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-09-05 22:02

Ja, og det bli'r ihvertfald ikke i bikini

Knuz

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-05 17:24

Fik lige en mail fra Kandu at dette spørgsmål var blevet lukket!
Well bedre sent end aldrig. Nå må ud og købe nogle Calviner!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-09-05 18:43

Hvof' får jeg de samme emiler ad flere gange???