|
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 09-09-05 21:01 |
|
Nåee, det havde da været værre om det var lygterne der strejkede selv om det kan være irriterende uden instrumentlys.
Men det kan være lidt af et puslespil at finde sådan en fejl...løs forbindelse i en ledning...fejl i et stik....en "næsten sprunget" pære...løs forbindelse ved fatning/pæresokkel...en sikring der ikke ser ud til at være brændt og så er det alligevel...o.s.v.
mvh dova
| |
|
Jo Jo
Det har jeg tænkt, det tager Ca, 20 Min, at kontrol måle ALLE pære og sikringer det var ved den lejelighed at jeg fant den OD (Over Drive) indikator lampe der ikke virkede.
Og Jo havde det nu været forlygterne sååååååå, Nej en grim tanke
Alle stik bag på ser ud til at være ok, jeg mistænker lige nu den "lysdæmper" der er tilknyttet Instrument lyset. Der er lys i alle advarsels lamper når jeg starter bilen.
Der er også lys i Gear indikatoren Som får strøm fra instrument lys kredsløbbet når jeg måler på Instrumentklyngen er alt tilsyneladende ok, så fejlen er ikke lige til at gennemskue syntes jeg
| |
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 09-09-05 23:57 |
|
Ja, hvis det er sådan en "fiks lille trinløs drejeknap" (ved ikke lige hvordan det virker i en Previa, om det er sådan en knap til at dreje på ) til at skrue op og ned for lysstyrken i instrumenterne, så kan det sagtens være i den, at forbindelsen er røget, enten fordi den er slidt, eller der er kommet støv el.lign ind i kontakten så der ikke er forbindelse, det har jeg prøvet i Transporteren.
mvh dova
| |
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 10-09-05 15:56 |
|
Jeg har samme problem på min toyota. Men hvis jeg slår i instrumentpanelet med hånden så kommer det tilbage.Det er vel dårlig kontakt et sted.Jeg har ikke demonteret instrumntene for at finde fejlen.
alimak
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|