/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Penge tilgode hos Tiscali
Fra : Hjeds
Vist : 654 gange
50 point
Dato : 20-10-02 11:39

Er der nogen der har erfaringer med hensyn til tilbagebetaling af for meget indbetalt hos Tiscali?
Jeg sluttede ADSL abonnement hos ovenstående pr 31/5-02, og efter mange e-mail og telefonsamtaler fik jeg endelig den 20/8 en kreditnota på beløbet , men det er aldrig lykkedes at få penge tilbage, jeg har talt med mange medarbejdere både i bogholderi og flere andre steder, det bliver lovet at pengene bliver sat ind på min girokonto, men stadig uden resultat, hvad gør man så?
venlig hilsen
hjeds

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-10-02 12:21

Hej Hjeds
Jeg har ingen erfaring med Tiscali,men nogle gange hjælper det at ville tale med den øverststående de fleste ansatte rundt omkring, kvier sig ved dette, for de vil jo ikke virke inkompetente over for chefen - og så får du pengene
Jeg kan fortælle dig at den adm. direktør for Tiscali hedder Peter Bredgaard - håber det hjælper..

// Toupie

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-02 11:59

"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote

> Er der nogen der har erfaringer med hensyn til tilbagebetaling af for
> meget indbetalt hos Tiscali?

Du kan ligeså godt udtage en stævning med det samme

Tis firmaet ejer vist ikke så meget de er i stand til
at tilbagebetale 'alle' deres kunder det de har tilgode.

Få fat i navnet på den nye adm. direktør og udtag en stævning
og lad os se hvordan de reagerer. Du kunne samtidig lade
Ekstra Bladet m.fl. vide hvordan det er at være kunde hos
Tisfirmaet.
Claus

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-10-02 14:33

jeg brugte en anden metode, jeg begyndte at skændes med den ansatte jeg nu havde fået fat i, han gav mig videre til en der var lidt over ham, og ham gjorde det samme, så jeg pludselig snakkede med en der skægt nok, gjorde meget ud af at fortælle mig at Han Var Afdelingschef, OG sagde jeg så, så vil du da gerne medvirke i rene ord for pengene, hvor du fortæller os alle sammen hvorfor worldonline(nu tiscali) ikke vil udbetale tilgodehavende til kunderne.
Damn han blev kny, og lovede mig at pengene nok skulle stå på min konto dagen efter. hvilket de rent faktisk gjorde.

De er ikke så glade for at komme i fjernsynet, specielt ikke når de ved at de ikke kan forsvare dem, og det giver som bekendt dårlig omtale, og færre kunder.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-02 14:26

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in news:3db28c49$0$97609
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Du kan ligeså godt udtage en stævning med det samme
>
Jeg fatter ikke hvad der er sket med det firma. I tiden hvor de hed Image
og Worldonline var de suverænt bedst til alt (stort set). De overholdt
aftalerne og det var ikke noget prob at få penge retur.
Suk

--
Med venlig hilsen
Torben Bon
Email: (fjern underscore i mailadressen)

Accepteret svar
Fra : stanley

Modtaget 50 point
Dato : 20-10-02 19:55

Send Tiscali et anbefalet brev til direktionen, og skriv i brevet at du har sendt en kopi til 'Rene Ord For Pengene/DR', så skal du bare vente et par dage ...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-02 22:17

On Sun, 20 Oct 2002 12:58:34 +0200, "Claus O"
<ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Få fat i navnet på den nye adm. direktør

Ruud Huismann (som sidder i Holland), men Mikkel Børve ville være et
bedre valg.

--
Morten!

Godkendelse af svar
Fra : Hjeds

Dato : 21-10-02 15:02

Tak for svaret stanley.
venlig hilsen
hjeds