/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan synes teamet så det går i dag? l~
Fra : Klumme
Vist : 264 gange
100 point
Dato : 09-09-05 09:30

Hvordan synes Kanduteamet selv det går LOOOL - Man må sige at I har styr på sagerne, men I har jo osse programmørerne til det, som I skriver et sted, så det kører jo optimalt for jer. Og så lige ros til teamet for jeres informative adfærd WHAUUU

Jeg er vildt imponeret... gratis eller ej

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-05 09:32

;-(

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-05 09:41

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-05 09:45

Har der været problemer i dag?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-05 09:46

På dine vegne Klumme din syge lille stakkel, gå til læge. Hvornår fatter du er din kamp er tabt? ALDRIG! Du er lige så syg som Adolf og Stalin.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-05 09:49

Så længe der er liv er der håb (kandu altså)

Arne.... sikken et fredagshumør, solen skinner, vær nu lidt positiv )

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-05 10:03

Hvis kandu har problemer, så er de ikke ene om det

Citat
arne.jakobsen Send til en ven Dato : 09-09-05 09:56

Tip : "Tip : 'E-BAY-SKYPE'"

Og hvad så din idiot, jeg skammer mig over at dele fornavn med dig. Dit tip er IKKE et tip, så når du nu selv synes at du er så helvedes smart, så vis det!!

Tippet er: Hold øje med profilen oz1eqp for han kan ikke ret meget andet end at lave lort.

P.S.: Han hedder Arne ligesom jeg, men det er sjældent at han vil være ved det. De der spreder lort eller er brandstiftere, plejer jo ikke at skilte med deres signatur.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-05 10:21

Jamen godmorgen allesammen , skal vi starte forfra?? Nu er det fredag, solen skinner tra la la la,

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-05 10:35

Lillearne....

Gud jeg anede ikke engang de havde været sløje, men når bare jeg ikke blir så SYG som arne. jakobsen, så er alt godt LOOOOL

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 09-09-05 10:48

Så er han kommet på banen igen med sine svinagtige beskyldninger,han har åbenbart stadigvæk store problemer
med sit mindreværdskompleks.
Det må da være trist ikke at kunne gøre sig gældende på andre måder.
Jeg har næsten ondt af sådan en stakkels mand. Ha Ha.
oz1eqp

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-05 10:49

Arne er da et meget pænt navn, men arne.jakobsen er en diagnose LOOOL Fy føj for en grimmer sygdom

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-05 10:54

Faldt lige over denne http://www.kandu.dk/dk/spg/67773#726738

Hvad så psykoarne... blir det snart til noget??? Eller er det bare tomme trusler og tøndebuldren som alt andet med dig

Nap dig en tur på Patsy, så blir humøret bedre, hvis den kan holde dig ud LOOOOOOL

Citat
Dine svinske bemærkninger skal ikke blive RET meget mere svinske, før jeg anmelder dig. Og tro mig, vi skal nok finde frem til dig.

Du påstår at du KUN pisser på mig for at hjælpe andre Kandu'er. Men tro mig, du har spændt buen for vidt. Med dine kommentarer i denne tråd, har du overtråd loven. Og nu kommer jeg efter dig. Træk dig tilbage, giv mig en officiel undskyldning, ellers kommer jeg efter dig

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 09-09-05 10:55

Klumme
Hvad er den nøjagtige Diagnose,er det sindssyg,åndssvag eller skrupskør med roterende fis i låget.
oz1eqp

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-05 11:35

->oz1eqp

Diagnosen hedder: Alvorlig hæklefejl i kysen!

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 09-09-05 11:47

Undskyld mig,men nu må jeg grine temmelig højt.
Den var virkelig god.
oz1eqp

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-05 11:48

Hugget fra Fnollerpigen

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 09-09-05 12:09

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-09-05 13:42

Host-Host, Jeg tror jeg har fået AJ, vi ses om 10år, hvis ellers at jeg kommer på benene igen Host-Host

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-05 16:22

Stakkel. Hvis det er AJsyge, så er der no way back. Du kan lige så godt få taget mål.

Men er det bare en alm. megaforkøler, så kan jeg af egen frisk erfaring fortælle dig, at det går over. Har lige været underdrejet i en uge. Mit arb, tillader ikke snot i den mængde, så det tog en uge.

Drik noget sprut LOL Det hjælper ikke en skid på forkølelsen, men gør den meget sjovere. Go bedring Natmad.

Ellers kører det stadig forrygende for teamet LOOL Jøsses. Godt de ikke skal leve af det, for så døde de da af sult.

De skulle få storprogrammøren, spejderlederen, svampeekskerten, merkonomen, sømanden, den gode kanduer, idioten, psykopaten, løhgnhalsen, blærerøven, narren, navlepilleren, tudekiksen, drukkenbolden lillearne med de betændte tilbøjeligheder og som snart kommer efter mig (KMPLAG) til at hjælpe sig. Han kan ALT.... LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-09-05 20:32

Nåå det kører stadig bare derud af for Kandu LOOL

Jeg synes dælme det er okay, at de ikke lige opretter en tråd og fortæller hvad der sker og sådan noget. Det rager jo ikke os, Kandu er jo gratis og tilhører Kandu. Samtidig er der jo heller ingen grund til at bryde traditionen med 0 kommunikation.

At Ans fik nedenstående mail fra Teamet for 72 dage sidenvar nok en smutter og som det tydeligt kan ses, bare en spøg. I er altså nogle værre spøgefugle LOOOL

Citat
Hej Ans

Vi takker mange gange for at du tilbyder din hjælp omkring dette problem. Vores programmører er på sagen, og skulle eftersigende snart være færdig med den nye version af Kandu.dk. Hastighedsproblemet på kandu.dk, skyldes at vi til tider har 3-4 søgemaskiner på systemet af gangen disse søgemaskiner, er temmelig egoistiske da de hver især sagtens kan optage 300-400 tråde, samtidig med at der er 200-300 brugere som også gerne vil igennem til systemet, og dette kan vores maskiner desværre ikke altid håndtere, og laver ”timeout” fejl på nogle af de forbindelser som er i gang.

Med det nye system vil vi kunne kontrollere søgemaskinerne, og samtidig kommer der 2 nye serverer på systemet til at tage denne belastning. Dette burde kunne gøre en forskel.

Med venlig hilsen / Best regards

Søren Jensen
Servicemedarbejder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-09-05 13:43

Nå men det kører jo stadig forrygende LOOL

Lad mig være den første, der ønsker jer en glædelig Påske. Det går jo ikke så hurtigt hos Kandu, så denne hilsen bliver vel læst ved påsketid

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-05 14:45

Nu får jeg da mails fra kandu.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 12-09-05 14:57

Hvor gemmer ham med mindreværdskomplekserne sig,holder han lav profil og lader op til en ny omgang svinagtige
bemærkninger.Det undrer mig lidt,nu har jeg tre til fire gange spurgt,om han har komplekser,og det må han jo have siden han ikke svarer på det.
Forresten den underskriftindsamling er den gået helt til grunde,det er da en skam hvis det er tilfældet.

oz1eqp

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-09-05 15:32

Congratulations Kandu

Så fik I hul igennem - Det gik stærkt hwa... Jeg er sgu helt forpustet LOOL

Nå men så kommer der vel lige en lille besked om hvad der var gået galt... ik?? *SS*

Helt ææææærligt oz1eqp - Hvad forventer du af een der er utilregnelig

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 12-09-05 21:41

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-09-05 10:37

Fik 287 mail fra kandu i dag , de er dateret 12-13-14.
Sikken et rod, de fleste er ikke aktuele mere(lukkede),
men nu er jeg da nede på 14 ulæste.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-09-05 13:07

Ja det kører virkelig for Teamet LOOL.

Hvis de dog bare ville nedlade sig til at sende en lille besked til deres brugere, så kunne man bære over med meget. Men nej - det ligger laaaaangt under deres værdighed.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 100 point
Dato : 19-09-05 17:06

Jeg har da netop nu (19-9-05 15:06) modtaget en mail om, at du skrev her klumme
Postdanmark go home, i kan snart ikke følge med kandu's nye morsenøgle

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 21:34

Og det kører stadig af røven til...... og det såkaldte team er stadig skrupravende ligeglade..... AMATØRER, er den betegnelse der dækker bedst - Gratis eller ej.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 21:46

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-05 22:23

Jeg er i samme båd, noget kommer og andet gør ikke.
efter en ny mail fiser man ind og kikker, for at ser ,at det er flere dage gammelt.
en time efter plasker man i igen