/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
windows media player
Fra : jollys
Vist : 384 gange
40 point
Dato : 08-09-05 22:17

hvordan for man windows player ud af sin xp + musik filer til en mappe

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 08-09-05 22:30

Allerførst går du ind i WMP, går i Funktioner - Indstillinger - Kopier musik fra CD. Under Kopier musik fra CD til denne placering, kan du se i hvilken mappe din musik ligger. Du kan have musik liggende andre steder. Men selv om du fjerner WMP fra din PC, vil dette ikke fjerne de mappe hvori musikken ligger gemt.

For at fjerne WMP fra PC'en går du i Kontrolpanel og vælger Tilføj eller Fjern programmer. Du bladrer ned til du finder Windows Media Player og fjerner denne.

Hvis alle dine musikfiler IKKE i forvejen ligger i én mappe, må du selv flytte rundt på dem så de gør. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-05 22:34

Nu kan jeg se at du er helt ny bruger på Kandu. Velkommen til .

På Kandu findes der et pointsystem, derfor udlovede du også 40 point.

Disse point ER tabt når bare én person har svaret på dit spørgsmål, og hvis du synes at du har fået et godt svar, bør du også lukke spørgsmålet. Ellers ligger pointene bare og svæver i cyberspace.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : jollys

Dato : 08-09-05 22:49

Tak for svaret arne.jakobsen.
jeg prøver om det her virker ellers vender jeg tilbage oki ha en god aften .

mvh jollys

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-05 22:53

Det var egentlig et godt svar aj, keep up the good work. Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-05 22:56

OK jollys, men for en anden gangs skyld, så lad være med at lukke spørgsmålet så hurtigt. Der er mange kloge hoveder på Kandu og hvis du holder dine spørgsmål åbne i et par dage, kommer der ofte mange flere svar som du så kan afprøve og vælge imellem. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-05 23:05

arne.jakobsen

Nu igen, igen og igen.

Først tigger du om point efter dine egne regler dernæst skriver du til brugeren at han/hun ikke skal lukke så hurtigt.

jollys, der står intet i kandus regler om at et spørgsmål skal lukkes.

Du kan læse http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Velkommen til kandu jollys

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-05 23:20

ans -> din åndsbolle - IGEN IGEN IGEN - Prøver du at forvirre nye brugere ved at komme med dine totalt forkerte beskeder. Jeg har i mange andre tråde fortalt dig at der FINDES et pointsystem på Kandu og at dette selvfølgeligt ikke er lavet for sjov.

Det er altså IKKE MIG der har opfundet Kandu's point-system. Det er KANDU. At du er så snydedum at du ikke kan indse at grunden til at Kandu ikke skriver i reglerne at spørgsmål SKAL lukkes, er at Kandu faktisk regnede med at folk kunne tage LIDT af sig selv, uden at få det skåret ud i pap. I Kandu's hjælpetekster kan man heller ikke finde hjælp til at lukke et spørgsmål. Derfor spørger mange nye brugere: Hvordan lukker man et spørgsmål?

Da Kandu IKKE gør det, gør jeg det nu og da. Men din bedsked om at spørgsmål IKKE skal lukkes er rent lort.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-05 23:21

jollys -> Du har gjort det rigtige.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 09-09-05 11:10

Velkommen jollys!
Nu er du vel ikke blevet skræmt væk, at de to vrøvlehoveder
Det er ikke en god skik, at ødelægge andres tråde med personlige skærmydsler, men det har du vel også opfattet!!

Gert

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-09-05 14:48

Hej Jollys

Velkommen til Kandu. Selv om ham der arne på Kandus vegne (han tror at det er ham der styrer hele skidtet hi hi) allerede har sagt det.

Du skal vide, at arne jakobsen er en meget ubehagelig og for det meste en modbydelig ondskabsfuld satan, der sviner alle til, der ikke lige danser efter hans syge hoved - Og du skal osse vide, at han ikke er en dyt mere en noge andre, selv om han gerne vil ha det til at se sådan ud.

Så Ans har ret.... Der står ingen steder at man SKAL lukke sine spørgsmål og IKKE nogen steder hvor længe de må være åbne. At du ser ham megafjolset skrive andet, er noget han selv har fundet på, og har det ene formål at skaffe sig nogle af disse ligegyldige point. Men de samme point er en værdimåler for fjolset.... han er overbevist om, at jo flere point han kan snyde og selvfølgelig osse ind i mellem regulært besvare sig til, jo klogere tror vi og han selv at han er.

Vi kender ham, og ved at han er middelmådigt begavet, men til gengæld stinkende ubehagelig og fører sig frem på den mest ækle måde. Faktisk er han det man kalder et helt igennem gement dumt svin.