/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Point til Fijala for et godt tip.
Fra : arne.jakobsen
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 08-09-05 21:59

Hej Fijala. Uanset hvor mange stjerner du får for dit tip om knuder på vimplen, er det for få. Det er et af de bedste tip jeg har læst meget længe. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 08-09-05 22:08

Jamen det er jeg da glad for at høre.
Hvis du ved hvad forskellige forsøg jeg har lavet uden held, indtil jeg en dag stod og skulle smide et af disse bånd væk. Det kunne jo næsten ikke lade sig gøre at krølle sammen og så kom idéen.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-05 22:12

Tak for svaret Fijala. Godt tænkt. Send den ind til diverse ugeblade, så tjener i også KR. på ideen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-05 23:06

Fijale, jeg havde ret. De der fik lov at bedømme dit tip gav også TOP-karakter. Du fik 5 *