/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Opskrift med Hvinand
Fra : netper
Vist : 2464 gange
200 point
Dato : 19-10-02 23:42

Hvinand er en andefugl som lever flere steder i danmark, men er der specielle opskrifter på dem eller tilbereder man dem som vildænder og er der nogen der ligger inde med opskrifter på Hvinænder

Mvh
Per

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 210 point
Dato : 20-10-02 00:28

Hej Per

Mig bekendt findes der ingen specielle opskrifter på hvinænder, men der er mange gode opskrifter på andesteg i almindelighed. Her finder du en opskrift, som ser virkelig spændende ud:

http://www.netnatur.dk/bruger/side_vis.pl/site=netnatur&omraade=Netkokken/Pot%20og%20pande/Arkiv/&side=Stegt%20gr%e5and%20&state=side_bruger_vis

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-02 10:37

netper wrote:

> Hvinand er en andefugl som lever flere steder i danmark, men er der
> specielle opskrifter på dem eller tilbereder man dem som vildænder og er
> der nogen der ligger inde med opskrifter på Hvinænder
>
> Mvh
> Per
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

kandu.dk får ingen svar fra min side - grundet de mærkelige betingelser der
knytter sig til siden.
De påberåber sig bl. a. retten til det de høster på NG´s. Helt ude af trit
med loven om opretshav.
Hvorfor ikke abonnere på gruppen og stille spørgsmålet her?
Alt hvad der skrives her kan frit bruges af privatpersoner.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen
Fjern *not* for at svare på mail.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-02 11:46

Villy Erichsen skrev:

> kandu.dk får ingen svar fra min side - grundet de mærkelige
> betingelser der knytter sig til siden.
> De påberåber sig bl. a. retten til det de høster på NG´s.

Kandu.dk respekterer heller ikke et "X-No-Archive: yes".

// Klaus

--
><>    vandag, môre, altyd saam

Godkendelse af svar
Fra : netper

Dato : 21-10-02 23:15

Tak for svaret Rellom.