/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Møbelsnedker til sofa med naturfyld (fx.~
Fra : wuff
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 07-09-05 21:44

Jeg vil gerne have en sofa. Den skal være lavet udelukkende med brug af naturmaterialer som fx træ, kapok, uld osv. med i hvert fald uden metal, metalfjedre og skumgummi og lign. En futon alene dur ikke. Det skal være mere som en almindelig sofa. Hvilken møbelsnedker i DK kan fremstille sådan én til mig? På forhånd tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-05 21:50

Det må vel så være økologisk?? http://www.arkade.dk/links/50/510/5108/

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 08-09-05 04:44

det kan hvilken som helst møbelsnedker med god kontakt til en møbelpolstrer gøre - du skal bare betale prisen - så er det dig der bestemmer materialerne og dem der giver bud på prisen

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-09-05 07:45

du kunne jo også selv gøre det. der findes en del aftenskolekurser i møbelpolstring, hvor det er uddannede mobelpolstrer der underviser.

Kommentar
Fra : wuff

Dato : 10-12-05 23:57

Hej, jeg har fundet det jeg søgte. Det blev en sovesofa fra Nippon!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-05 00:09

tillykke med det

Godkendelse af svar
Fra : wuff

Dato : 11-07-06 12:03

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-07-06 16:39

det var godt nok sent svar