/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
"War of the Roses"
Fra : TheRipley
Vist : 354 gange
200 point
Dato : 07-09-05 18:27

Meget morsom film om et par der skal skilles -

Er der nogen der ved, hvor jeg kan skaffe filmen, på VHS eller DVD - det er ligemeget, jeg vil bare så gerne have den.

Håber meget, at nogen ved hvor jeg kan skaffe den

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-09-05 18:28

ja i

stereo studie

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 07-09-05 18:29
Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-05 18:33

ja, det er en rigtig god film......du skal måske aflure nogen tricks der Ripley

Men pas nu på ikke at komme op at hænge i lysekronen.....medmindre loftet kan holde

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-05 18:39

Og pas på dine katte

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-09-05 18:53

Dova og Ans: Godt med jer, tænkte at den måske kunne tale til min sambos humoristiske sans. Det er helt sindsygt som det foregår her lige nu, men vi har da heldigvis ingen lysekroner

Og mine katte, det er kun mine katte, hvorfor gå og fodre på en andens dyr?

Den film kunne laves her, og så kan jeg for resten godt lide den barske humor - i filmen ;-D

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : moneymaker

Dato : 07-09-05 18:59

Så kan det, da vist kun gå for langsomt med at finde et andet sted at være

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-09-05 19:03

Ja, hvis det var mig, der var "Moneymaker", det er svært at blive, når man er offentligt ansat og vores lejemål løber til d. 1/12.

Så prøver at fortælle mig selv, at det er for grotesk til at kunne tages for alvorligt - og det er så lige her filmen passer så gevaldigt godt ind i billedet

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-05 19:07

Sæt skjult camera op hist og her, så bliver du måske "moneymaker"

Kontakt Axel Music, så har du filmen senest 3 dage efter.

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 07-09-05 19:57

Tak for svaret ans. Det skulle ikke være en klagetråd det her, håber ikke det blev opfattet sådan - jeg glæææder mig til at se filmen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-05 20:05

Selv tak TheRipley

Jeg opfattede det ikke som en klagetråd.

Jeg fik en lille griner selv om, der jo ikke er noget at grine af.

Godt at du har humor.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-09-05 20:14

Hej Ans,

Somme tider skal man vælge om man vil græde, eller om det ville være sjovt, hvis man nu så det på en film

Tro mig, det her ville være morsomt med Katleen Turner og Michael Douglas

Hilsen Ripley