/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Øreprop med radio indbygget.
Fra : binky
Vist : 935 gange
300 point
Dato : 07-09-05 18:25

Kan man købe noget, der ligner Bluetooth (ikke sikker på, det er stavet rigtigt), der kan sidde ved det ene øre og kun indeholder radio. Ikke noget med forbindelse til tlf. Jeg har en vældig god mobiltlf. men mangler meget musik på arbejdet. Det skal bare kun være på det ene øre, for ellers er jeg ikke social. Samtidig skal det også være trådløs. De der store moppedrenge til begge ører dur ikke. Jeg har bare det problem, at de almindelige ørepropper kan ikke sidde fast i mine ører. Jeg skal have sådan en krummelure rundt om. Håber, der er nogen, der har en ide. Og det skal være minus ledning.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-05 18:45

jeg ved ikke om sådan en kan bruges, der er nævnt radio http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?prodid=51814

Accepteret svar
Fra : and_uden_tand

Modtaget 310 point
Dato : 07-09-05 18:56

Du køber da bare en nokia 6230i, så er alle dine problemer løst

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 07-09-05 19:50

Yes And_uden_tand, det er lige det man gør for det er super kvalitet.

Jeg har haft et utal af små transistorer af blue tooth typen, men batteri holder kort og kvaliteten er ligesom dårligt lejetøj

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 26-09-05 18:30

Tak for svaret and_uden_tand.