/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
beholde email
Fra : CCjunior
Vist : 1236 gange
50 point
Dato : 07-09-05 18:18

jeg over vejer at skifte udbyder, men kan jeg beholde min email adresse.
den hedder @2night.dk så spørgsmålet er om man kan overførere den til et andet selskab

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-05 18:22

Det tror jeg faktisk ikke, vi har haft image. og skiftede til tdc, altså to forskellige firmaer, og de samarbejder ikke med E-mailadresserne

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 07-09-05 18:24

lidt træls..virker lidt som i starten med mobil tlf hvor man føler sig lidt bundet til et selskab..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-05 18:26

ccjunior, jeg kan kun give dig ret, og så alle dem der sender til den forkerte e-mailadresse bagefter øv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 18:33

du kan vel købe det ?

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 60 point
Dato : 07-09-05 18:47

det kan du sagtens
du beholder det gamle abn. den 12 ciffer kode og pw
du skal ikke opsige det abn. koster vel heller ikke noget at have
der efter gør du så det du får outlook til at kikke efter post i den gamle post kasse
samtidig du kigger efter post i den nye
bruger det selv og kender andre der gør det
mvh
ole

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-05 18:55

Det kostede hos image, hvis vi ville beholde vores e-mail der

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 07-09-05 21:08

hej
ja det jo bare træls
men mange selskaer har gratis abn. idag
eks.vis tdc basis bruger selv 2 af slagsen
og har flere mail adres. som jeg kigger i hver dag
jeg arbejder sammen med en der bruger flere firmaer
det virker også hos ham dog kræver det man skal
se mindst hver 3 mdr. men hvem kikker ikke efter den almindelige
post hver dag der kunne jo være et brev fra moster anna

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 08-09-05 08:03

Jeg opsagde mit TDC abn først i Juli og min email adresse fra det abn. er stadig åbent. Jeg kan ikke læse nogen steder, hvor længe jeg kan beholde det. Først troede jeg det var en fejl de ikke har lukket for det.
Jeg har købt mit eget domaine susanne.ws - det er en cool adresse, når man nu hedder Susanne , så jeg bruger ikke TDC email adresse og hvorfor reklamere for dem, når man betaler for sit abn tænkte jeg.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 08-09-05 15:26

hej susanne du kunne jo nøjes med at lave dit tdc abn.om til tdc basis
dette er gratis at have det (der komme en ordrebekræftelse fra dem) tager ikke mange klik på nettet
så har du jo også den gamle adresse
når så alle kender din nye adresse skal du ikke bruge den i 3mdr.
så forsvinder den automatisk den kan dog godt åbnes igen ved ringe til dem

mvh ole

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 10-01-06 14:59

Tak for svaret 1133.

Jeg har haft min email i så mange år at jeg automatisk får lov til at beholde den