/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
BRMC
Fra : epidedymittis
Vist : 389 gange
4 point
Dato : 07-09-05 12:42

Jeg har købt Black Rebel Motorcykle Club's nye cd, da jeg i forvejen er stor fan. Især deres første cd er genial.

Jeg kommer så hjem, sætter den på, og opdager, at det er det værste country-lort jeg nogensinde har givet penge for!

Er der andre end mig der føler på samme måde?

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 07-09-05 13:40

Nej.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 07-09-05 13:40

Ja.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-09-05 13:51

Nå.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 4 point
Dato : 08-09-05 13:30

Er det den her? http://gaffa.dk/anmeldelser/view.php/mreview_id=30036

får da ellers en god anmeldelse!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-09-05 14:30

Ja, det er den. Den anmeldelse overrasker mig noget, men anmelderne ser det nok ikke i forhold til de tidligere plader.

Det kan være anmelderne godt kan lide dårlig country?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-09-05 14:38

Det jo smag eller behag! Kan forøvrigt se af anmeldelsen at de havde annonceret et stilskifte! Måske skal du bare lade musikken "sætte" sig så kan det jo være du opdager noget fedt i den

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-09-05 14:52

På ingen måde. Jeg har solgt den cd videre, jeg rører den med andre ord aldrig igen! SÅ dårlig er den!

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-09-05 14:52

Tak for svaret tedd.