/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
festlokale i Københavnsområdet
Fra : musketer
Vist : 496 gange
20 point
Dato : 07-09-05 10:42

Jeg skal holde kandidatfest og vil høre om der er nogen der kender til et relativt billigt lokale, hvor man kan medbringe mad- og drikkevarer? Kender ikke nogen der bor på kollegie, har været på en million hjemmesider osv. og aner efterhånden ikke mine levende råd:)
Musketer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:51

hvad er relativt billigt og må det ligge udenfor kbh ?

Kommentar
Fra : musketer

Dato : 07-09-05 10:54

det er max. 2500 og det må som sådan godt ligge udenfor København, det skal bare være nemt at komme til...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:56

SÅ .....prøv at søge på beboerhuse/fælleshuse - de mange beboelser der har fælleshus vil kun være glade for at leje ud og tjene de skillinger

kigger på det senere -

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-09-05 15:12

Det kommer da så sandligt an på festens udvikling,
er ordene 'kollegie/kandidatfest' ikke lig smaderet inventar.
Kender et godt stort med alt udstyr til selvbetjening, med plads til ca 80.
Pris < 1500 for en week-end.
Beliggende 10-15min. fra Albertslund station.
Men er nu ikke sikker på om de lejer ud til folk uden for boligområdet.
Netop pga. hærværk.
Det kan undersøges.

Kommentar
Fra : musketer

Dato : 07-09-05 16:32

Lyder meget interessant, nu er kandidatfefst for mit vedkommende ikke ligefrem synonymt med smadret inventar, vi er sådan set voksne og ansvarlige mennesker, der bare gerne vil fejre titlen på en hyggelig måde:)
Vil meget gerne høre nærmere om stedet...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-09-05 20:14

hej !
Der er nu 4. gang at jeg indsætter dette i tråden,
Det er ved at være surt med kandu

området hedder hedemarken, men jeg bor der ikke selv mere,
jeg har i mellemtiden hørt lidt løst om at de 2 mulige sale er vist kun til udlejning for beboere,
netop pga. misligeholdelse.
Men prøv selv.
http://www.hedemarken.dk/viewpage.php?page_id=23
De plejer at være til at snakke med, og måske et serieøst depositum kan blødgøre
Lokalerne er meget velholdte og med stort prof køkken, og seperat slapaf sofa/kaffe stue

Ellers var det måske noget med at leje et discotek.
Det er gratis ???
http://www.ceven.dk/
ligger under 1 min. fra bus/tog/taxa

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : musketer

Dato : 08-09-05 12:21

Tusind tak for tippet Jørgen, men det var desværre også en blindgyde...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-05 12:23

du musketer prøv en goggle søgning - der er faktisk mange der lejer fælleshuse ud

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-05 12:25

jeg bor godt nok i nordsjælland - men her er da flere fælleshuse af forskellig størrelse - og muligheden er rimelig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-09-05 14:31

Tja. det var mit bud.
Men hvor mange forventer i at være, og hvornår skal det foregå ??
Hvad betragter du som Københavsområdet ?
Jeg betragter det, som med udgangspunkt i kbhs. hovedbanegård og ud til hvor busser og tog kører regelmæssigt.
Det kunne måske være Roskilde, helsingør, (Malmø).
Men tidspunkt og antal er jo nok det vigtige.
Ikke fordi at jeg har en løsning. men så er der da noget at gå efter, hvis tilbudet lige ses et sted

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : musketer

Dato : 09-09-05 02:55

Jeg vil gerne finde et lokale der ligger i nærheden af hvor tog og busser kører regelmæssigt, og vil også gerne have mulighed for at holde festen engang i år. Jeg er rimelig fleksibel med hensyn til datoen, men engang i oktober ville være optimalt.

Kommentar
Fra : musketer

Dato : 09-09-05 02:55

Jeg vil gerne finde et lokale der ligger i nærheden af hvor tog og busser kører regelmæssigt, og vil også gerne have mulighed for at holde festen engang i år. Jeg er rimelig fleksibel med hensyn til datoen, men engang i oktober ville være optimalt.

Kommentar
Fra : musketer

Dato : 09-09-05 02:55

Jeg vil gerne finde et lokale der ligger i nærheden af hvor tog og busser kører regelmæssigt, og vil også gerne have mulighed for at holde festen engang i år. Jeg er rimelig fleksibel med hensyn til datoen, men engang i oktober ville være optimalt.

Kommentar
Fra : musketer

Dato : 09-09-05 02:55

Jeg vil gerne finde et lokale der ligger i nærheden af hvor tog og busser kører regelmæssigt, og vil også gerne have mulighed for at holde festen engang i år. Jeg er rimelig fleksibel med hensyn til datoen, men engang i oktober ville være optimalt.