/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
samsung syncmaster 959 NF - færdig efter~
Fra : jeanette18
Vist : 488 gange
48 point
Dato : 06-09-05 20:59

Jeg modtog i dag denne her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=21864, og efter at jeg har haft flotte billeder på skærmen oplever jeg nu ikke længere at skærmen vil vise andet end en sort skærm med en meget kraftig og ubehagelig lysstråle (glødetråd) tværs hen over midten. Farven svarer præcis til et neonrør men så kraftig at øjnene næsten ikke kan holde ud at se på den. Jeg kan ikke finde en fejlkilde i manualen som svarer præcis til denne her.

Er der nogen der har et bud på hvad årsagen kan være?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-09-05 21:25

Lyder da som en defekt skærm! Kan sagtens være sket under transport!

Kommentar
Fra : storebror30

Dato : 07-09-05 13:14

det lyder som om en af transisterne inde i skærmen er stået af. så du kan jo håbe at din garanti stadig virker for ellers kan du ligeså godt købe en ny skærm.

Accepteret svar
Fra : bsservice

Modtaget 48 point
Dato : 07-09-05 16:46

Det er din vertikale afbøjning der er gået, en kreds der sidder inde i skærmen. Nu har Samsung ikke ryg for at være en dårlig skærm, men bær den tilbage i butikken og bed om en ny.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 07-09-05 17:04

Jeg har d.d. sendt skærmen retur til midtdata som har lovet mig at de sender en ny :)

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 12-09-05 18:43

Tak for svaret bsservice. Skærmen er sendt til ombytning og en ny foventes i løbet af kort tid.