/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger 7.5
Fra : Wheel
Vist : 458 gange
200 point
Dato : 06-09-05 20:40

Har lige opdateret til Messenger 7.5 men den kan konen ikke lige danse men ,kan man så på nogle smart måde få den gammel igen...............

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-05 20:46

du skal afinstallerer 7.5 og søge efter en gammel version på nettet (jeg kan sq heller ikke li den nye)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-09-05 20:52

Jeg har ikke opdateret så jeg har version 7.0. Hvordan man pakker og sender den ved jeg ikke helt, men det kan vi vel finde ud af. Jeg kan vel sende Mappen i pakket format til din nuværende vers. 7.5 ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 20:53

Ligger den ikke på din XP CD-rom

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-09-05 20:57

Eyvind -> Den er der efterhånden ikke ret mange der har efter af sælgerne er begyndt at installere på PC'en uden at medsende originale CD'er. P.S.: Du kunne jo også bare lade emesen eller e.c. lave den Sorry-tråd.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 06-09-05 20:58

Jeg blev af kolleger, advaret mod den. Prøv at gøre som Nordsted1 siger. Jeg mener af tidligere tråde, at det ikke er så nemt af afinstallere, men så søg her på KanDu. Der er løsningen. Måske husker jeg forkert.

Hvis du igen vil ha' 6'eren, kan du få den her:

http://messenger.msn.dk/download/

Mvh Franksp

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 21:18

Måske kan du bruge dette:
http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no30
Læs det nu godt igennem og print det ud.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 06-09-05 21:30
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 21:27

har du fundet en løsning ?????

Godkendelse af svar
Fra : Wheel

Dato : 21-09-05 20:45

Tak for svaret miritdk.Sorry men havde helt glemt at jeg havde stillet ? her på kandu...........
Det jeg gjorde var at jeg egentlig bare slettede ver. 7,5 og mærkligt nok så var den gamle ver der stadit efter jeg lavede en genstart " smart "

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-05 21:14

hahaha - ja sådan kan det gå - men det sparede dig da for noget

det var nu ikke for at jage med dig jeg skrev - faktisk mest fordi der ved kandus mange nedture er gået meget tabt - lol