/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
VHS Matador købes enkelt afsnit. Hvor ?
Fra : Trine08
Vist : 1141 gange
100 point
Dato : 06-09-05 18:51

Ja, som overskriften lyder: Findes der et sted jeg kan købe ET enkelt afsnit af Matador ?
Drejer sig om afsnit 9
Bemærk: VHS.......... ikke DVD

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 18:53

Tja plade bytte bikser, f. eks. bogcentralen i Horsens ville være et godt bud! De har tonsvis af VHS film ingen gider eje!

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-09-05 19:01

3773 < tak for det, jeg vil prøve at ringe dem op i morgen. Ser ikke ud til man kan købe noget fra deres hjemmeside.
Men ang Matador, så kunne jeg forstille mig et enkelt afnit er lidt svært at få fat i, da serien nok som ofte bliver solgt samlet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 19:02

Det mener jeg bestemt ikke. De sælges mig bekendt enkeltvis derinde fra. Og nej, du kan ikke købe fra hjemmesiden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 19:21

Du kan ikke købe et enkelt afsnit. Det er flere afsnit, der er samlet på VHS.

Jeg mener der er mindst 2 afsnit på et vhs-bånd.

Måske er der en, der har optaget det, som vil sælge det.

Sæt en annonce i www.dba.dk

Hilsen ans

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-09-05 21:53

Ved ikke rigtigt, om jeg kan gøre det for dig - tror måske kopisikringen blokerer - men væben dig lidt med tålmodighed, så skal jeg prøve

Accepteret svar
Fra : sprit73

Modtaget 100 point
Dato : 06-09-05 22:17

Jep,

Det kan du lige her (man skal dog oprettes som bruger):

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19969748

Auktionen udløber d. 13. september - så der er lidt tid endnu.

Er selv ivrig bruger af ovennævnte auktionsside - og er fuldt tilfreds.

Håber det lykkes for dig.

/sprit

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 07-09-05 00:08

Tak for svaret sprit73.

erling< mange tak for tilbudet, men er til min mor...som patu vil havde originalen

sprit73< det ser rigti fint ud, laver mig nok en bruger derinde....super....tak for det