/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Vandvarmer/Kedel/Brænder installation, p~
Fra : berpox
Vist : 876 gange
100 point
Dato : 06-09-05 18:12

Hej VVS'er.

Kom med et ærligt bud på hvad det skal koste at nedtage en gammel pladejernskedel med integreret varmtvandsbeholder, og så opsætte en ny 160 liter vvb, en ny støbejernskedel (25kW), cirkulationspumpe, rumtermostat osv. og en (raps)oliebrænder.

Så vidt jeg kan se på priserne tilgængelige på internettet kommer jeg af med i omegnen af 24-28000 kr ekskl. moms for "materialer" - dertil installationen.

Hvad skal det koste? I timer og i kroner.
Hvad er en VVS timepris ekskl. moms?

mvh berpox

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 18:20

Hvor er det liige vi er henne i lande Berpox?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-09-05 18:21

Nordvestsjælland.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 18:23

Shit - kan ikke hjælpe dig med nogen så langt væk! Kender ikke nogen i det pastorat.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-09-05 18:27

Arh - mon ikke Timerne BURDE være de samme, om man er VVS'er fra Ama'r, Holbæk, Grenå eller Hanstholm.

Timepriserne kan så variere lidt....så kom med et bud

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 18:33

Du kan godt finde en VVS her i det mørke, med krudt i røven og omløb i pæren til 270 - 280 bobs + moms Men pas på, ikke alle er lige kvikke. Lige nu har vi en plads med Litauiske tømrere. Det kan godt være timeprisen er lav, men det er kvalitet og tempo dæleme også. Foreløbig har de lavet alle loftskinnerne om tre gang. Ligeledes sømmer de i endetræ og andre genvordigheder. If you pay peanuts you get monkeys. Men prøv da Brian, som jeg nævnte i sidste tråd.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-09-05 18:51

I will ...

Sad lige og ledte efter ham i tråden....men det bli'r nok først i morgen...(på vej ud af døren)

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 110 point
Dato : 06-09-05 18:54

Ellers skriver du bare på hvac(snabela)sol.dk

Godkendelse af svar
Fra : berpox

Dato : 07-06-06 13:46

Tak for svaret 3773. Nu er jeg selv gået igang. Jeg fik forskellige bud, både hvide og sorte, og ligegyldigt hvad - så har jeg besluttet mig for at lave en stor del af installationen selv, nu hvor jeg har fundet lidt tid til det