/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Rio Bravo Gryde
Fra : palmgren1
Vist : 5124 gange
20 point
Dato : 06-09-05 16:32

hej er der nogle som har opskriften på Rio Bravo Gryde den man får på Rio Bravo på Vester Voldgade 86 i
København

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-05 16:34

den slipper de vist ikke sådan ud

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 16:57

Fortæl hvad der var i den, hvis du kunne genkende det..... var der kartoffelmos til eller løse ris.... kunne du smage paprika eller carry... var saucen tynd eller cremet.

Måske kan nogle af "gastrokunstnerne" herinde afkode den, og lave dig en opskrift

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 17:35

Arrh tror du klumme? Jeg kender et par restauranter hvor opskrifterne er dybt hemmelige og følger forretningen. Sågar en pølsevogn, hvor sovsen til bøf-sandwich'erne er noget ikke engang personalet må kende!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-09-05 17:36

Kan det mon være denne?

"Rio Bravo's" gryde okse-, svine-, kalvekød, cocktailpølser, perleløg, champignons, bacon, tomat, flødepaprika sauce og pommes frites eller ris kr. 119,-

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-09-05 17:36

Kan det mon være denne?

"Rio Bravo's" gryde okse-, svine-, kalvekød, cocktailpølser, perleløg, champignons, bacon, tomat, flødepaprika sauce og pommes frites eller ris kr. 119,-

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 17:41

3773.

Nej jeg er da bestemt ikke sikker, men muligheden foreligger jo, hvis man får lidt af vide

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 17:45

Jeg fik sidste år på Gran Canaria på en hollandsk ejet lille strand restaurant nogle "drumsticks" med en fantastisk sauce til.

Den "fotograferede" jeg og fik den bekræftet da jeg forelagde dem hvad jeg mente der var i. Ganske vist lovede kokken at slå mig ihjel, hvis jeg fortalte den videre, så da jeg har nogle aftaler i fremtiden, vil jeg beholde den for mig selv. Men godt var det..... røber lige at der var ingefær og Connimex soya i..... bl. meget andet