/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
!! HJÆLP !!
Fra : moebius25
Vist : 467 gange
145 point
Dato : 20-07-01 00:42

Hej allesammen. Kan i sige mig om, der er nogle firmaer der kan lave/laver (Hvid instrumentering), da jeg gerne vil have en hvid speedometer/Rpm skive istedet for sort.

For flere oplysninger skal i være velkommende til at skrive til mig på : moebius25@hotmail.com

Mvh. Morten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-07-01 00:15

Tyskerne, laver dem selv på Photo Papir

Mvh
Morten
"moebius25" <moebius25.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:tlJ57.3171$oH6.252366@news010.worldonline.dk...
> Hej allesammen. Kan i sige mig om, der er nogle firmaer der kan
> lave/laver (Hvid instrumentering), da jeg gerne vil have en hvid
> speedometer/Rpm skive istedet for sort.
>
> For flere oplysninger skal i være velkommende til at skrive til mig på :
> moebius25@hotmail.com
>
> Mvh. Morten
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : moebius25

Dato : 20-07-01 02:29

TAK. Men det jeg mangler er navnet på et firme/site, som laver den slags.

Mvh. Morten

Kommentar
Fra : bjef

Dato : 20-07-01 08:14

Hej Morten

Du skal trykke på "Skriv til nyhedsbruger" for at få dit brev ud i nyhedsgruppen, for det sidste indlæg du skrev kan ikke læses af "Morten Juel".

Mvh Bjef

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 145 point
Dato : 20-07-01 08:33

Jeg har ledt som en gal, og det ser ud til at bilfabrikanterne selv laver deres speedometer + omdrejningstæller m.m. Dermed ikke sagt at andre ikke kan lave det. Så derfor må du tænke lidt kreativt. Hvem kunne fx lave ur-skiver ?

Måske kan de her hjælpe :

http://www.timetex.dk/Urer.HTM

Nu ved jeg ikke hvilken bil du har men ellers henvend dig til den lokale klub, og spørg dem ad. De har sikkert svaret på det mange gange før.

Her kan de købes :

http://www.autostyle.dk/produktside3NA.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-07-01 08:10

"moebius25" <moebius25.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen.

Hej.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig.

(Jeg kommer lige med et mindre surt opstød, som nogle
sikkert bliver sure over,, men hvad....)

En anden gang gider du så ikke give dit indlæg et mere
rammende indlæg. Tænk, hvis alle der ville have hjælp blot
skrev HJÆLP....

--
Mvh. Morten Fruergaard
Læs mere om min bil her www.patrol.dk
eller skriv til mig på nissan@patrol.dk.
Gad vide, hvilken bil jeg kører i....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-07-01 08:28

http://www.duw.de/shop/ProductSelection.asp?CategoryID=383 de har en masse
og du kan se de fleste online, MHW mener jeg cd-cardic butikkerne
forhandler!

Mvh Henirk jørgensen
moebius25 <moebius25.news@kandu.dk> wrote in message
news:tlJ57.3171$oH6.252366@news010.worldonline.dk...
> Hej allesammen. Kan i sige mig om, der er nogle firmaer der kan
> lave/laver (Hvid instrumentering), da jeg gerne vil have en hvid
> speedometer/Rpm skive istedet for sort.
>
> For flere oplysninger skal i være velkommende til at skrive til mig på :
> moebius25@hotmail.com
>
> Mvh. Morten
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : moebius25

Dato : 21-07-01 00:44

Bilen er en Alfa Romeo 33 fra 1994 (Urskiven er den som går til 240k/mt).

Mvh. Morten