/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Det blev en....
Fra : calista
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 06-09-05 13:03

Så har jeg sgi født, kære Kanduer

Lørdag morgen kl 7.19 kom min datter til verden i et fødekar på Herlev Hospital.
Vandet gik 3. 45, veerne kom ved 5. 30- tiden, så det var en lyn fødsel.

Resultatet, Andrea, vejede ved fødslen 2940 gr og er 50 cm lang. En bette en, men for pokker hun er DEJLIG!

Calista--> der desperat mangler søvn!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 13:04

Ti'løkk..

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 06-09-05 13:06

Og det fortæller du først nu !!! Nej ok tillykke med det så :)

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-09-05 13:06

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 13:08

Hvordan har "de store" så taget imod den lille ny.

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 06-09-05 13:08

STORT tillykke , jeg er lige blevet muffe for 3'je gang

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-05 13:18

Calista Hjerteligt Tillykke med den lille pige.

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-05 13:20

Stort tillykke med familieforøgelsen (du kan sove når hun er flyttet hjemmefra)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 13:22

Tillykke Andrea - med dit nye hjem.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-09-05 13:27

STOOOORT tillykke!!!!

Og så fik du pigen til at udbalancere lidt

Skønt for dig og Jer!!

Held og lykke til hele storfamilien

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 13:55

Mere tillykke calista

...jeg havde nu håbet, du var blevet begavet med et menneske :

Citat
Hvad var livet uden kærlighed! Dens kraft er stor, dens magt er vidunderlig, og den overvinder alle hindringer. Jeg personligt har for eksempel kendt en enke der elskede sin mand i den grad, at hun vedblev at få børn i mange år efter hans død.”

Lykkelige er børn, dyr og kvinder ...ikke mennesker.

Alle kvinder bliver som deres mødre. Det er deres tragedie. Ingen mand gør det. Det er hans!

Kvinder elsker os for vores fejl, hvis vi har nok af dem vil de tilgive os alt , selv vores intelligens ;-)

..frit efter Gustav Vied (...Gustav VAndvid) og Oscar Wilde (Vilde Oskar)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 13:58

Hvis det var min pige skulle hun hedde ...gæt selv?

Afskylia Mortensen ...selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 14:04

Ps. Da jeg var lille (= mindre) ..troede jeg vi som race hed : Mænd-æsker

</MAND>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 14:07

...Orv; hvor jeg blev læst og påskrevet i 2. klasse på SVS af Frk. Brøker

Det var lige før.. jeg blev dyppet i blækhuset !!!

</SKOLEN VED SUNDET>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 14:10

..sig mig : Er der slet ingen der vil smalsnakke i det go'e vejr?

Nåeh... men så smutter jeg da bare ned til strandparken og tager en dukkert i 17 graders varmt vand

..i sølvgrå herre g-streng (Den holder fluerne væk )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 14:11

...rettelse : fluerne? .....De løber skringende væk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 14:13

Om igen : Fluerne holder sig ingen steder... de løber skrigende bort ! (..ved synet af molokyle i sølvgrå herre g-streng)

Sådan var dén ...der du ...altså

</BADEMESTEREN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 14:15

[hør] Molokyle'n er og bli'r et sludrechartol, men tillykke alligevel calista

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 06-09-05 14:20

Molo, jeg har jo travlt med min smukke datter!!
Skal have ladet digi- cam op, taget et billede af det smukkeste barn og så smække det op et eller andet sted her på nettet...

Cali ( Pamela Anderson... go HOME!)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-09-05 14:55

Årrhh, jeg gad ellers godt prale med mine bryster, hvis jeg da havde nogen

Husker det alt for godt. mælken løber til --> jubiii gratis bryster,
men ak, de varer ikke evigt!

Nu gjorde du mig "skruk" Calista! ..Jeg vil sq også have et barn - og et par "Pamela Andersons" at vise frem...for en stund *LOL*

med vidunderet..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-05 14:58

calista med lille Andrea

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-05 15:02

creamy - sikkert godt nok med de pamela andersons - men for f***** på et eller andet tidspunkt er der nogen der synes at de er i vejen og godt kunne krympe lidt (bare lidt altså)........ hvad i alverden har man dem egentlig for når tiden med babyer er ovre og mændene ikke nikker når de passerer ????????

molo - hvis det var dig der fik en datter blev det vel en microbit (en dreng ville naturligt komme til at være lille chips )

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-09-05 15:04

Rolig nu!....Om et års tid kan du råbe "Calista Flockhart go home"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 15:21

[hør] Vandet var skønt (= lyv Larsen; det var koldt ) og stranden flød med Pamela'er. Jeg nøjedes nu med at spise en Hansen Øko-is (35 kr. ..½ pris i regnvej ...så jeg prøvede at bestille én med regnvejr?, men den gik sgu ikke ) 3 kugler : Jordbær, jordbær og jordbær

</STRANDVÆDDEREN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 15:23

..nu ingen vittigheder alá : Molo ..strandvæderen

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 100 point
Dato : 06-09-05 15:40

Tænkte nok at det var dig, Andrea,, , med landningen, hos din mor og far.

Hørt over højtaleranlægget på Herlev, Lørdag middag,
"Vil ejeren af den gamle sofa, straks få den flyttet fra fødegangen, og husk samtidig at fjerne de løse fjedre fra elevatoren"

Ja - Ja Calista, med change for gentagelse, så kommer den lige igen http://sannie.dk/flash-toon-game/its_my_potty.swf
Ja du gentager vel også, gætter jeg.
Husk lad det ikke gå for stærkt. måske skulle Hr. Calista lige øve sig her..
http://sannie.dk/flash-toon-game/condomgame.swf

STORT fra Jørgen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-09-05 21:36

med Andrea, Calista!

Hvor er du heldig!!!

Du må godt få noget af mine pamela'er... Og det er endda uden at have fået børn...

Sådan er det så uretfærdigt - men man kan ikke få alt. Valget står mellem barn eller pamela'er

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-05 21:42

og det er så ikke helt rigtigt camillasmoster

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-09-05 21:46

Ovkæj, miritdk - velkommen i klubben - i den afdeling, hvor man får begge dele

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-09-05 22:24

herfra også

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : calista

Dato : 18-09-05 12:16

Tak for svaret natmaden.
Sofaen blev hjemme, svigerfar passede de øvrige unger og sov derfor på den. Så sofaen var altså ikke min, men tilhørte sikkert en af de fem andre kvinder, der fødte den morgen

Hr. Calista siger: Ikke flere børn her, vi har ikke plads (- altså alle kommodeskuffer og køjesenge er fyldte)

Fruen her siger: Skal jeg aldrig have flere børn?!