/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Slag af mc
Fra : Oompa_Loompa
Vist : 373 gange
66 point
Dato : 06-09-05 12:18

hej.

Jeg har en suzuki gsx600f fra 1999 som har kørt 42000. den har en meget lille skramme efter den er tippet ned på siden for mig, men det kan laves for ca, 1000 kr...

Den er rød og står ellers utrolig pæn og er meget velkørende. Jeg skal sælge den da jeg døjer med et piskesmæld. Hvis du er interesseret, eller kender en som er, så send mig en mail på Mark_Jensen@VIP.Cybercity.Dk

jeg har ikke sat nogen pris på da jeg hellere vil have et bud...

Er du køber for du samtidig de 66 point som "Spørgsmålet" er værd...

Den er udstyret med ur, kappa wingrack med tre store tasker og en leo vinci potte som giver den en kanon lækker lyd.

Hilsen

Oompa

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 06-09-05 12:22

overskriften skulle hedde salg af mc.....

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 06-09-05 13:33

Jeg vil da byde 10.000 kr. hvis der er plader på den.

Men ellers er mit råd, få taget nogle billeder af den og smid den på dba.dk og motorcykelgalleri.dk

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 06-09-05 14:29

har den på dba. men dog ikk på mc galleri... der putter jeg den lige ind...

Men 10000 er nok i underkanten... :-/

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 06-09-05 14:30

har den på dba. men dog ikk på mc galleri... der putter jeg den lige ind...

Men 10000 er nok i underkanten... :-/

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 06-09-05 17:23

Husk nogle gode billeder!

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 06-09-05 17:39

er lige sat ind....

Kommentar
Fra : unn

Dato : 23-02-06 10:09

Hej,

er den stadig til salg? Hvis ja, hvad koster den og hvor i landet kan den findes?

Mvh/Unn

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 23-02-06 13:46

hej... den er desværre blevet solgt...

Annuller spørgsmålet
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 23-02-06 13:50

mc'en er solgt, derfor er "spørgsmålet" hermed annuleret...