/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook - kan ikke åbne link til interne~
Fra : barrett
Vist : 1368 gange
100 point
Dato : 05-09-05 22:56

HJÆLP.
Jeg bruger Outlook 2003 (og WinXP Pro) og pludselig er der sket det, at når jeg klikker på et link i en mail kommer der et skilt med følgende tekst: "Handlingen er blevet annuleret pga. begrænsninger på compteren. Kontakt systemadministratoren.
- istedet for at internetsiden åbner.
Jeg har prøvet at reparere outlook, afinstalleret og geninstalleret, prøvet at vælge standardinstillinger div. steder i internetinstillinger i kontrolpanelet.
- Ligelidt hjælper det, der er ikke noget ivejen på min anden pc og jeg mener at have behandlet opdateringer og ændringer iøvrigt ens på begge.
Er der nogle der kan hjælpe mig?

Med venlig hilsen
Barrett

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-09-05 23:03

Bruger du programmet spybot search and destroy

Kommentar
Fra : barrett

Dato : 05-09-05 23:07

Nej jeg bruger Ad-Aware og Regcleaner

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 05-09-05 23:07

åbn Internet Explorer - Gå ind under Funktioner - Internetindstillinger- Programmer! Der skal være flueben i Internet eksplorer skal undersøge om den er standardbrowser!

Og så klikker du på nulstil webindstillinger
Klik på anvend og ok

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 23:14

eyvind jeg bruger skærm og tastatur

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-09-05 23:25

Ov hvor smart Miritdk..................og hvad bruger du det så til.
http://www.grineflip.dk/temp/tmp_001.jpg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 23:30

hooooooooov eyvind - har du haft en aftale med keldd om smugfotografering ??????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 23:31

barret check dine sikkerheds indstillinger og settings i outlook

Godkendelse af svar
Fra : barrett

Dato : 05-09-05 23:36

Tak for svaret miritdk.
Jeg havde ikke noget flueben i feltet vedr. standardbrowser.
Så tusind tak for hjælpen.
Jeg ved ikke rigtig hvad de sidste bemærkninger gik ud på, men jeg antager det er noget internt mellem jer.

mvh
Barrett

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 23:36

forresten - det kan udemærket være et popup-stopper spørgsmål hvor du skal override ved at klikke på linket samtidigt som du holder shift eller ctrl nede.

Kommentar
Fra : barrett

Dato : 05-09-05 23:39

Det var det nu ikke for det havde jeg også prøvet.
Men nu er jeg glad igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-05 01:11

godt så - og ja - det var internt drilleri - sorry for misbrug af din tråd