/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Tror i de her piller er farlige
Fra : 10.Totti
Vist : 884 gange
110 point
Dato : 05-09-05 17:33

de hedder LIBIDFIT®

jeg har taget dem 6-7 gange og de virker fint og har ik haft nogen bivirkninger

men for et par dage solgte butikken dem ik mere.. og jeg spurgte hvorfor...og fik dette svar:

Hej .....

Jeg havde hørt om en bivirkning på pillerne som ikke var acceptabel. Da vi er firmaet inden for fetish og adult (vor fysiske forretning er Pierre Patrick)der altid træder i front sendte jeg pillerne ind til lægemiddelstyrelsen. De vendte tilbage med spørgsmål i lange baner, der i blandt en del spørgsmål jeg end ikke havde kompetence til at besvare da jeg hverken er læge eller farmaceut af uddannelse. Vi fik en rykker for besvarelse. Jeg meddelte lægemiddelstyrelsen at vi blot vil have pillerne undersøgt, og om indholdet passede overens med indholdsfortegnelsen. I fredags kom lægemiddelstyrelsen sammen med politiet i åbningstiden i vor forretning og indtog lokalerne som en razzia. Derefter blev alle vore piller beslaglagt. Samt vi fik forelagt en bøde.

Hvis jeg skulle udtrykke mig personlig om denne sag vil du med stor sikkerhed finde mig uligevægtig og ikke helt rask. Jeg er rasende over den behandling jeg/vi fik.

Indtil en besvarelse fra lægemiddelstyrelse finder sted importerer jeg ikke pillerne igen.

Til oplysning jeg kan informere at det har vist sig at den mand der fik en kedelig bivirkning ikke nødvendigvis havde fået dem fra de piller jeg har solgt. Men jeg var på daværende tidspunkt da jeg fik fremlagt bivirkningen nød til at reagere prompte, vor firma og jeg selv kan ikke risikere at sælge piller til folk hvor bivirkningerne kan være farlige. Jeg har selv testet pillerne og finder dem modsat alt andet shit på markedet aldeles effektive og med minimale bivirkninger.

tror i de er farlige ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-09-05 17:37

Jeg ville ikke rører dem med en ildtang, de er ikke på lægemiddelstyrelsens liste over godkendte præparater

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-05 17:38

Næh, ikke hvis du fortæller dine kunder de skal holde dem mellem knæene,
i stedet for at spise dem.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 05-09-05 17:39

Uha, det gyser sgu i mig Totti... Du er for ung til at eksperimentere med sådanne medikamenter!!!
Du ødelægger din potens på længere sigt, du risikerer aldrig at kunne dyrke sex uden forudgående at have fyldt dig med alskens medicin.
Helt ærligt, har du et seriøst problem, så gå til din læge og få ham til at udskrive, hvad der skal udskrives.
Du kan ikke vide, hvad disse suspekte medikamenter indeholder og hvilke (skadelige) virkninger de er i besiddelse af.

Det er altså ikke for sjovt det du går og laver. Du smadrer din krop.

Vaxen

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 05-09-05 17:42

har skam en fin potens og det der....med med pillerne slapper jeg af og har eraktion flere timer i træk....hvilket jeg ik kan normalt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 17:44

slapper af og har erektion ????????

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 05-09-05 17:44

Så nyd dog at din potens er fin. Der er ingen normale mænd, der har brug for erektion i flere timer. Og hvad angår afslapning handler det jo om modenhed og selvsikkerhed. Ikke noget, der skal klares med piller.
Du leger med dit helbred. Risikoen er, at den fine potens du har nu er ikke eksisterende når dit sexliv for alvor skal til at blive godt.

Pas nu på dig selv du

Vaxen

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 05-09-05 17:48

jamen nyder bar når man har taget en pille en dag i week og man er sammen med kæresten og man bare kan gøre det hele uden og tænke på og være bange for og miste sin eraktion

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-09-05 17:59

Hej 10.Totti

Hvorfor vil du gerne have pillerne, har du generelt svært ved at gennemføre et samleje, eller vil du bare have noget "ekstra"??

Ved ikke hvor gammel du er, men når jeg læser Vaxens indlæg, lyder du til at høre til den yngre del af befolkningen, men erektion i flere timer er ikke alt. Det er OK med pauser ind i mellem, de kan være meget inspirerende

Håber du finder ud af, at du er god nok som du er - også uden piller.

Held og lykke til dig og kæresten - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-09-05 18:01

10.Totti, så må du hellere slappe af med en flok øl, det ved man da hvad er (altså i week-enden)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-05 18:23

Ja jeg tror at dette præparat er farligt hotte totti eller janemli, som du kaldte dig her

http://www.kandu.dk/dk/spg/57942

Jeg synes du skulle søge noget prof. hjælp. Du er 17 / 18 år, og det lader til at det meste af din tid, lidt sygeligt, går med at kigge på dine muskler i et spejl eller på din tissemand.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 05-09-05 18:31

Det er meget farlig at have erektion i flere timer.Du kan få koldbrand i pikken.Koldbrand kan man få når blodet ikke bliver iltet, og det bliver det ikke når det er indestængt i pikken i flere timer.
alimak

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 05-09-05 21:38

Off-topic:

Blondinen kommer op til lægen og beder om at få pessar.
Lægen: Jamen du får da allerede P-piller!?
Blondinen: Ja, men de falder hele tiden ud, når jeg danser!

Kommentar
Fra : vibse68

Dato : 05-09-05 21:39

Helt ærligt, du er ikke rigtig klog, at udsætte din krop for sådan en belastning, og hvis din kærste tror at det skal tage flere timer, så kan i tage hinanden i hånden og gå til en sexsolog, der kan fortælle jer om livets realiteter.

Pas på jer selv
mvh
Vibse

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-05 23:59

Citat
har skam en fin potens og det der....med med pillerne slapper jeg af og har eraktion flere timer i træk....hvilket jeg ik kan normalt

Nej, det kan du ikke normalt, for det er ikke normalt, og kan være direkte farligt at have erektion i flere timer.

En anden ting er:

Hvorfor er det nu lige, at mange af I små fjolser til unge mænd (drenge), tror det hele drejer sig om at kunne køre løs i flere timer.

Det er ikke det det kommer an på, snarere kan det være en yderst belastende situation, der både medfører irritationer i slimhinder, og grimme tanker om, hvorvidt fyren har problemer med at få udløsning når det tager sååååå laaaaaaang tid.

KVALITET frem for KVANTITET, det kommer du meget længere med

Og m.h.t. til de der piller.
Så glem alle de der tvivlsomme præparater som bliver solgt af uautoriserede, og som ikke er godkendt.
Du ved aldrig hvad det er for noget lort du stopper i dig.

mvh dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-09-05 00:07

Dova, tag det nu til efterretning Totti

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 06-09-05 00:37

Jeg tror du har set for mange porno filmer.Det du ser på sådanne filmer er fake.
alimak

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 06-09-05 01:02

det er lidt ekstra.....har været sammen med min kæreste i 9mdr snart..og både hende og jeg nyder det hver gang, så laver man lige alle stillingerne og det der.
og overdrev nok før..men har nok prøvet dem 5gange...og har aldrig haft bivirkninger tværtimod....føler altid in potens blir "stærkere" for hver gang

og det handler ik om at jeg ik gider at jeg ik kan holde mig lang tid, men det at jeg kan styre og bestemme hvornår jeg vil ha eraktion

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 110 point
Dato : 06-09-05 01:49

Totti: Med al mulig respekt for dine ideer - du er så ung, at du sikkert ikke har potensproblemer - så tænd da på din kæreste, i stedet for at tænde af piller

Hvis du kan "holde dig i lang tid", så er der sikkert mænd nok, der misunder dig.

Hold dig til din kæreste og smid pillene væk - du kan ikke få dem mere - OG du har ingen brug for dem

Hyg jer - Knus Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-09-05 01:53

-og skulle Kandus stavemester læse med, så kan jeg altså godt stave til "pillerne", det kiksede bare lige med tastaturet.

Ripley

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti