/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad er din mening om musikportalerne?
Fra : kasperpilman
Vist : 230 gange
50 point
Dato : 05-09-05 16:59

Søren Jensen og Kasper Pilman Kristensen er igang med deres afsluttende kandidatafhandling på Handelshøjskolen i Århus.

Denne omhandler en undersøgelse om unges musikvaner; dvs. hvorledes unge anskaffer og lytter til musik. Formålet med undersøgelsen er at fremkomme med en række forslag til forbedringer af de nye musikportaler på Internettet.

Deltag i undersøgelsen på: http://www.pilman.dk/survey/ og vær med i konkurrencen om 10 musikgavekort á 100 kr. til en musikportal.

Din besvarelse vil blive behandlet fortroligt og anonymt, og den videregives ikke til andre institutioner eller firmaer.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 05-09-05 17:24

Så har jeg deltaget.
Held og lykke med det.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-09-05 18:35

ditto

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-05 18:50

Done

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-09-05 19:28

been there done that!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-09-05 21:22

dum didi dum

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 06-09-05 11:25

Så skulle den ged være barberet........

Kommentar
Fra : yogi1

Dato : 06-09-05 17:25

tja det var så det