/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sangen om Larsen
Fra : annvibeke
Vist : 3742 gange
400 point
Dato : 05-09-05 14:46

Jeg orker ikke se alverdens node-sider igennem...så venligt læg et konkret link ...

Hvor finder jeg hurtigt noderne til 'Sangen om Larsen' (melodien der blev væk)?

- evt send noderne til ann-vibeke@sol.dk...

mvh/ann-vibeke

Endnu bedre er en midi.fil (så er jeg selv fri for at lave den
- det vil gi' 500 ekstra-point...

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 05-09-05 14:51

Det skal du på bibloteket efter detsvære.
Du finder ikke mange noder på nettet. Og søger man efter Sangen om Larsen akkorder, dukker der intet brugbart op :(
Har detsvære ikke en scaner, eller kunne du havde fået noderne af mig.
Men på biblotekt, der har de den HELT 100%

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-05 15:02

Kan du bruge en WMA-fil? Jeg har den med Svend Asmussens orkester. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 05-09-05 15:14

Skal jeg installere noget for at høre sådan én Arne?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-05 15:17

Ikke hvis du i forvejen har Windows Media Player på din PC.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 05-09-05 15:20

...så hit med den

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 410 point
Dato : 05-09-05 15:22

Hvis ikke du har en meget stor email-postkasse, er jeg nød til at sende den via MSN. Er du på, så kalder jeg dig lige op.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 05-09-05 15:27

Ja...men den er jeg på, med min outlook-adresse (så vidt jeg husker)
- og den har jeg ikke lyst til at lægge her...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-05 15:35

OK - Helt forståeligt. Så kald mig op på MSN på hca@inet.dk

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 05-09-05 15:40

Hvis jeg har gjort det rigtigt (jeg er der ellers kun med min søn)
...så får jeg besked om at du ikke kan tilføjes min liste...
Men jeg ku' sende besked til dig...og det har jeg vist gjort...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-09-05 15:46

Arne.... hvis du har version 7.o så må du lige huske at pakke den, ellers modtager annvibeke den ikke, msn 7.o vil ikke kendes ved exe filer )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 15:49

en vma fil er jo ikke en exe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-09-05 15:54

Ok, det vidste jeg ikke liiige, hold da helt op hvor bliver jeg klog

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 16:03

hvis I ikke kan blive enige så kan noderne hentes her ved en simpel e-mail forespørgsel:
http://www.danbbs.dk/~mikael/search/sheet.htm

og det var jo noderne der blev efterlyst i første omgang ikke ????

den er forresten meget simpel og meget nem at lave som midi

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 05-09-05 16:03

Arne...har du nogen idé om, hvor pokker filen har lagt sig??

Godkendelse af svar
Fra : annvibeke

Dato : 05-09-05 16:06

Ok...den fundet og aflyttet

Tak for svaret arne.jakobsen.