/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
El-basundervisning
Fra : ujbv
Vist : 955 gange
150 point
Dato : 05-09-05 14:38

Hej

Er der nogen der ved hvor man, som nybegynder, kan få el-basundervisning i Odense området, enten på hold eller privat?

Jeg er klar over at der bl.a. findes tilbud fra Odense Musikskole, men det ligger pænt over mit budget.

mvh

ujbv

Kommentar
Fra : yogi1

Dato : 05-09-05 16:03

kære ujbv
jeg tror godt at jeg kan undervise dig lidt, da jeg selv spiller bas.
Og prisen den snakker vi om

MVH. Yogi1

Kommentar
Fra : ujbv

Dato : 06-09-05 08:51

Hej Yogi

Tak - men det er nu min 14 årige søn som for ca. ½ år siden har fået en el-bas, som han gerne vil lære at spille "rigtig" på. Jeg har ikke vanvittig meget forstand på hvordan man spiller på sådan en så det lyder af noget, men jeg vil da godt høre nærmere om bla. hvilke stilarter du spiller osv.?

mvh

ujbv

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 150 point
Dato : 06-09-05 11:33

Der er også den mulighed at melde sig som "kanin" på det "Fynske Musikkonservatorium", som jo meget belejligt ligger i Odense.

Som kanin modtager man gratis undervisning, da man fungerer som prøveklud for de kommende musik-pædagoger. Men der er selvfølgelig altid en konservatorie lærer til stede, der overvåger undervisningens lødighed og konservatorieelevens pædagogiske evner.

Vh fluffy

Kommentar
Fra : yogi1

Dato : 06-09-05 17:03

hej ujbv
det var så lidt. Min stilart er Blues men jeg dog spille andet. Men det er jo ikke bare det at spille på Bas man skal også kende toner mm. så det vil blive noget teori og noget praktis. Så hvis du ønsker at vi skal finde ud af noget kan du maile til mig.

MVH Yogi1

Kommentar
Fra : ujbv

Dato : 07-09-05 09:09

Først lige til Fluffy - tak skal du have - Det var en mulighed jeg helt havde overset.

Dernæst til Yogi1 .. Tak - det lyder som en god ide at fortsætte udvekslinen på mail. Da jeg ikke kan se din nogen steder kan du jo skrive til mig først på ulla5260(snabelA)hotmail.com

Til sidst - så syntes jeg i denne omgang at det er to fine valgmuligheder jeg har fået - hvordan får jeg givet point til jer begge så spørgsmålet kan lukkes? (jeg ku jo give yogi her og lave en ny tråd til fluffy eller hva?)

Kommentar
Fra : yogi1

Dato : 07-09-05 18:58

jeg syntes det er helt fint, at vi begge får point så tak
og jeg skal nok maile.

mvh. Yogi1

Godkendelse af svar
Fra : ujbv

Dato : 08-09-05 09:04

Tak for svaret fluffyclaus.

Kommentar
Fra : ujbv

Dato : 08-09-05 09:05

Så er den ene portion delt ud og Yogi .. ja du må lige hente dine i et nyt link *S* - Håber I alle må få en god dag