/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
brudevalsen
Fra : bublebee
Vist : 905 gange
50 point
Dato : 05-09-05 11:22

Vi står og skal bruge musikken fra brudevalsen. Hvor søren kan jeg finde den gratis på nettet?
Eller er der nogen af jer der har det og evt kan sende det i en mail eller noget?

Vi har hårdt brug for den, vi skal øve

håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-09-05 11:30

Du kan downloade den for hele 8 kr. hos tdc, - det går jo til et godt formål - http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./allsearch/search.htm

Jamen tillykke til Jer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 11:30

http://www.hyrland.dk/love_via_icq/fest.htm - den ligger sådan midt på siden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 11:55

ingen long john bubblebee ??????

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-09-05 12:41

Hehe nej dog ikke miritdk. Men kunne have været griner ude på motorvejen. Vi tager vores egen mazda og pynter den fint op :)
Glæder mig, men kan virkelig godt mærke at det nærmer sig nu :)
Kun 12 dage tilbage

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 05-09-05 12:53

Jeg sidder lige med den, skal bare have lavet den om til MP3 først.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 13:00

oooooooohhhhhh ja bublebee - de der sommerfugle og virvarret - men husk på det - for det er jo en positiv ting

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-09-05 13:00

det lyder godt Icecap :)

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 50 point
Dato : 05-09-05 13:15

Jeg har Brudekoret fra Lohrengrin, Bryllupsmarchen og Brudevalsen med Den Kongelige Livgardes Musikkorps som mp3 hvis du er interresseret.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-09-05 13:20

Jeg er meget interesseret i brudevalsen. Vi skal nemlig til at øve den og det er ret svært uden musik :)

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 05-09-05 13:23

Jeg har den, kan sende den til dig hvis du opgiver din email

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-09-05 13:23

min mail er jane@knudsenfyn.dk

jeg siger mange tak ;)

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-09-05 13:56

Uden at have bidraget med noget som helst - er jo gjort ovenfor - ønskes I lykke til !

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 05-09-05 14:04

Brudevalsen er sendt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 14:14

bliver da helt glad over denne tråd - forestiller mig det kommende brudepar romatisk øve valsen og bare være glade sammen

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 05-09-05 14:16

Jeg har lige været det samme igennem for 2 måneder siden, det er en ufattelig fantastisk dag!!!! GLÆD JER OG TILLYKKE!

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-09-05 14:17

hehe jo tak miritdk. Godt der ikke er nogle der skal se os øve i starten ;)
Det er rimelig svært alligevel :)

Men jo tak alle for tillykkerne :) Dejligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 14:21

nej det er jo lige det - vals er en af de nemmere at gå til - men har i ikke lært det skal det jo lige indenfor ........ I skal nok både få det sjovt og hyggeligt alt imens

forsinket til dig IceCap

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 14:24

nu hr jeg fået den vals på hjerne og selv katten er gået hjemmefra

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-09-05 14:25

Wow fik den af to af jer. meget dejligt. Syllemus jeg laver lige et andet "spm" med point til dig hvis du er sød lige at skrive en bemærkning der :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 14:25

indsæt selv et a hvor det mangler

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 05-09-05 14:30

Tak for svaret IceCap.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-09-05 14:30

hehe så kan du lære det miritdk :)

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 05-09-05 16:01

Sådan her lærte vi det på under 3 timer: http://www.bryllupsklar.dk/wedding/brudevals.htm

Vi kunne holde takten i 1m45s, men det var også langt rigeligt.

Held og lykke

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 05-09-05 16:02

Jeg skulle da næsten sende dig de sidste 2 nr., I kan bruge det ene, når I går ind til middagen som de sidste...... ;)

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 06-09-05 12:36

ss du kan da godt sende dem hvis du har lyst icecap :)