/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
producent af liggeunderlag i danmark el~
Fra : ymot
Vist : 2021 gange
100 point
Dato : 04-09-05 21:48

Er der nogen der ved hvor der ligger en fabrik der fremstiller liggeunderlag eller lign.(blød skum materiale)???
Jeg skal bruge det til at lave en skyde skive af!!

Håber der er nogen der kan hjælpe mig

M.V.H

Ymot

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-05 21:49

Spejderdepoterne sælger det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-09-05 21:57

Spejderdepoternes liggeunderlag er alt for dyre til det brug. De kan købes langt billigere i A-Z, Bilka og lignende store forretninger. Til det brug kan det jo også være ligegyldigt om det er dansk produceret.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:04

Det KUNNE jo være, at vedkommende skulle bruge et stykke, som var større end et liggeunderlag normalt er!!

Så svar lige på spørgsmålet ikke?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-09-05 22:07

mango - Så kan han jo bare købe 2. Han spørger selv om liggeunderlag.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:08

Nope arne ..læs spørgsmålet engang til!

Han spørger: Er der nogen der ved hvor der ligger en fabrik der fremstiller liggeunderlag eller lign.(blød skum materiale)?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-09-05 22:16

Læs selv mango. Han skriver ELLER lign. og det svarer jeg ikke på, men ELLER betyder også at det er valgfrit. Kunne du ikke selv komme med noget han kan bruge? Hvorfor blander du dig så i tråden?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:20

Ymot, vil du ikke selv præcisere hvad det er du har brug for? Skal det være større end et alm. liggeunderlag?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:24
Kommentar
Fra : ymot

Dato : 04-09-05 22:28

Jeg har tænkt mig at lime liggeunderlagene eller lign sammen i en 120*120*20 måtte!!

Det kunne jo være at der var nogen der viste hvor der lagde en fabrik der lavede liggeunder lag eller lign. (blød skum)
Hvor man evt.kunne købe noget 2.sortering. eller spild ved afskæring

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 04-09-05 22:31

Hej ymot.
Du kan muligvis også bruge det skummateriale, man bruger til at dæmpe motorstøj. Det kan også købes i store stykker. Eller skal du bruge producenten for at sætte skydeskiverne i produktion?
mvh Vivi

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-09-05 22:32

http://www.koioghavedamcenter.dk/da/dept_223.html

http://www.farusa.dk/dk/rustbeskyttelse.shtml

Nu ved jeg ikke hvor stort det skal være, hvor tykt, og hvilken slags skummåtte du mener, om der er det der lidt stive skum som man typisk får de grønne liggeunderlag lavet af, eller om det er mere skumgummiagtigt.

Du kan også købe skummåtter hos visse leverandører af staldinventar, det bruges som liggeunderlag til køer, men er nok dyrt sådan et sted.
Forresten kan man hos biludstyrsforretninger, få sådan noget sort skummåtte-noget, ca 12 mm tykt, som man bruger til at lydisolere motorhjelme o.s.v. i biler.

mvh dova

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:32

Oki..hvor i landet bor du så?

Kommentar
Fra : josga

Dato : 04-09-05 22:33

Hvad er problemet ? der bliver spurgt om hvor der findes FABRIKKER, og som at difinere det kommer der eks hvad fabrikken fremstiller b.a. Det kan vel ikke være så svært at forstå, vel ?. Det er selvfølgelig adresser på fabrikker der bliver spurgt om.
Jeg ved det ikke ellers havde svaret kommet "promte".

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:36

josga..ja det var præcis det jeg mente, men arne VIL have ret....og jeg gider gudhjælpemig ikke sloges med den torsk.

Kommentar
Fra : ymot

Dato : 04-09-05 22:42

Jeg bor i sønderjylland!!!
DET SKAL VÆRE RIGTIG BILLIG!!!!! HELST GRATIS

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:44

Du kan købe liggeunderlag ufatteligt billigt altså! Tror faktsik du kan købe dem til en tyver ved Harald Nyborg.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:47

arggh har lige kigget, 35,- kr for et 185 x 50 ved Harald N

Kommentar
Fra : josga

Dato : 04-09-05 22:50

Så er jeg nød til at spørge, om der i nærheden er en genbrugsplads eller en containerplads, så kan du forhøre dig til pladsmanden, om der ikke kommer din omtalte skum eller lignende som du kunne bruge. Jeg er helt sikker påat han kan hjælpe dig, så er det også næsten gratis, hvis du er heldig. han kan hvis han vil hjælpe dig, og det er helt SIKKERT.
hilsen josga.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-09-05 22:51

Lyddæmpende plader
Effektive og afprøvede måtter . Fremstillet af skumplast. Kan limes fast. Meget anvendelige, f.eks. til at nedsætte motorlyden. Produkterne opfylder kravene i fritidsbådsdirektivet 94/25 EG. Testet og godkendt iht. ISO 3795.

Art nr Pris Antal
Mål: 500 x 400 x 30 mm 36-9220 89,00 kr
Mål: 1000 x 500 x 30 mm 36-9221 179,00 kr

hos www.biltema.dk

Kommentar
Fra : ymot

Dato : 04-09-05 22:59

Jeg har været på genbrugspladsen men det var godt nok efter Flamingo/sundolit (det går for hurtig i stykker!!!) men nej!!!

Det kunne være fin vis der lå en fabrik i nærheden af hvor jeg bor så kunne jeg hente en hel trailer det ville være fin :oo

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 05-09-05 07:02

Jeg har et par rester på ruller der er ca 2 meter tilbage på dem.
Det er 8 mm tykt og 2 meter bredt, men det er i Nordsjælland.
Dem kunne du ellers få for en flaske rødvin.
Det er rester fra gulvunderlag til et sportsgulv.

Jes

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 05-09-05 09:52

Prøv dette link: http://www.bpi.dk/

Godkendelse af svar
Fra : ymot

Dato : 05-09-05 16:26

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-09-05 18:20

Velbekomme - held og lykke med foretagenet