/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
billigste golf klub i norden???
Fra : verner1
Vist : 667 gange
282 point
Dato : 19-07-01 21:40

Kender nogen til hvor det er billigst at være medlem, ...norge???.....sverige????
så man kan komme ud og spille i de danske klubber, uden at skulle være medlem?????
Jeg har værken tid eller råd til at være medlem, ihverttilfald ikke i nordsjælland, der er jo op til 3 års ventetid!!!!!
Skyd bare løs hvis i kender priserne/indskuddet samt et link......

Hilsen Verner1

Kommentar
Fra : verner1

Dato : 22-07-01 21:17

jeg er 38 år og vil bare gerne have prisen på (D)en billig(STE) golfklub, evt uden indskud hvis muligt

Hilsen Verner1

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 282 point
Dato : 23-07-01 17:21

hold da op.. hvor den da stiger og stiger!!! *S*

Jeg har kigget på en side:

http://www.tumba.com/tga/

Det koster i danske kr. 1100,- om året. vist ingen indmeldelsesgebyr og ingen kapitalindsats!!!!
Du skal nok skynde dig , der er vist begrænset hvor mange de lukker ind!!!!
Jeg tror jeg melder mig ind til næste år...så sparer jeg selv over 5000,- kr.

Håber du nu bliver tilfreds, da det vist ikke er helt nemt *lol*

madmikk

Godkendelse af svar
Fra : verner1

Dato : 23-07-01 17:30

Tak jeg tror nok det er det bedste bud jeg får. Jeg har ellers selv siddet og surfet, og ikke fundet noget...kun 9 huls-baner, og med medlems-gebyrer og et depositum på mange tusinde kr.

Jeg takker for det gode tip.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-08-01 21:22

On Thu, 19 Jul 2001 19:40:13 GMT, "verner1" <verner1.news@kandu.dk>
wrote:

>Kender nogen til hvor det er billigst at være medlem,
>..norge???.....sverige????
>så man kan komme ud og spille i de danske klubber, uden at skulle være
>medlem?????

Det er godt nok ikke i norden men medlemskab hos

http://www.golfhandicaps.org.uk/

giver ret til at spille på alle golfbaner.

Første år koster det 45 pund, efterfølgende 33 pund.

MVH Tommy Jensen

Kommentar
Fra : svak

Dato : 16-09-03 07:27

verner1,

må man spørge, om du har tegnet medlemsskabet hos www.tumba.com?

kan man melde sig ind uden nogensinde at have været medlem i en dansk klub?

og kan man komme ind på danske baner og spille greenfees når man er medlem hos tumba.com?

på forhånd tak for hjælpen

svak, golfnybegynder