/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Password til opstart af mac osx tiger
Fra : jegharenibook
Vist : 536 gange
10 point
Dato : 04-09-05 18:20

Hey

Jeg har lige fået en ny ibook g4 12"! fed maskine.

Men jeg har lige et spørgsmål: Hvordan får jeg sat min ibook til at bede om kodeord når jeg starter min ibook?
Jeg er ny til mac ( altså min første, og er MEGET glad for den!) så en meget beskrivende beskrivelse vil gøre sig godt.

PÅ forhånd tak..

Kommentar
Fra : KimOtto

Dato : 22-09-05 10:39

Tillykke med købet!! Det er nu en fed maskine!

Nu er det jo et super logisk opbygget styresystem så du går bare in i "systemindstillinger" nede i docken. Her går du ind i "sikkerhed" og slår det til.