/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
smukt billede ?
Fra : chahin
Vist : 458 gange
500 point
Dato : 04-09-05 18:04

Hey !

nu er jeg ikke særlig god til at bruge programmer til billeder ! heh

Men er der ikke en der vil lave et rigtig god billede af min bror og min søster ? hvis du er frisk så giv mig din e-mail adresse så sender jeg de 2 billeder til dig, og du laver et rigtig fed billede a de 2 sammen !

mvh chahin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-05 18:08

nielsen40@hotmail.com så skal jeg kigge på det.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 04-09-05 18:10

har du msn ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-05 18:23

ja

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 04-09-05 18:24

nordsted999@hotmail.com er min MSN adresse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-05 18:26

Indskyder lige en kommentar til jer begge

E-mail adresser i et offentligt forum ? http://1984.dk

Angiv en e-mail adresse som : prefix->Snabel A<-Suffix.XX i stedet for prefix@Suffix.XX

..så forstår vi mennesker nemt e-mail adressen, men det gør de lede Spam-robotter, der 24 timer i døgnet gennemtrevler nettets hjemmesider (...også denne på kandu.dk) for at høste e-mail adresser

Hvis I skal lægge en e-mail adresse på jeres egen hjemmeside, findes der flere løsninger lige fra kryptering, brug af grafik og bl.a. dette CSS fif : http://www.kandu.dk/dk/tip/8892

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-05 18:33

Tak for det molo, jeg har godt set at andre bare skriver snabela, men ikke anet hvorfor...... denne gang snakkede du et sprog jeg forstod )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-05 18:44

Velbekomme Nordsted1 Jeg er da altid villig til at uddybe dét jeg skriver, hvis det er uforståeligt?
Jeg er her bl.a. for at hjælpe vej gennem den svære digitale verden

Håber I får lavet et fint 'trick' billede sammen I to

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-05 18:49

Du er bare så proff, at en amatør som mig ikke kan forstå en hujenens papfis, men denne forstod jeg )

men det er da rart at vide, at hjælpen er nær, tak for det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-05 19:07

chahin....... har du fortrudt???

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 04-09-05 22:10

T@fleng.net sendt dit billede og jeg vil gøre et forsøg. lav samtidig en beskrivelse af hvordan du forventerresultatet kommer til at se ud.
mvh Fleng

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-05 00:03

fleng -> Har du ikke læst min kommentar : http://www.kandu.dk/dk/spg/73683#804666 ?

...eller er du komplet ligeglad med at få din e-mail adresse registreret i alverdens reklamefirmaer ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-05 01:04

Citat
hvis du er frisk så giv mig din e-mail adresse så sender jeg de 2 billeder til dig, og du laver et rigtig fed billede a de 2 sammen !

Det var der så nogle, der var.

Bare ikke spørgeren.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 05-09-05 08:41

jo jeg læste din kommentat Molokyle og bagefter tænkte jej det var da osse- det var en svipser men, den adresse jeg brugte er sådan en slags skraldespand, jeg bruger til den slags. jeg har en adresse der er mere privat og den er ikke offenlig kendt eller den burde ikke være det.
mvh. Fleng

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-05 15:36

fleng -> Helt i orden. Jeg ville bare sikre mig at alle forstod budskabet

...jeg har også flere emil adresser

Emil? Dét hedder en E-mail/email altså på kandu'sk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-09-05 15:39

molo...... når selv jeg kan forstå det, kan alle )

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 09-09-05 14:32

Undskyld jeg først sender dem nu, der var problemer med min internet forbindelse !

jeg har sendt billederne håber i kan finde ud af det :)

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 09-09-05 14:33

håber i når det idag !

Godkendelse af svar
Fra : chahin

Dato : 09-09-05 16:18

Tak for svaret Nordsted1. det var rigtig sødt af dig !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-05 16:24

Selv tak