/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
søndagen er næsten forbi ..........
Fra : miritdk
Vist : 439 gange
1 point
Dato : 04-09-05 17:46

Jeg rendte lige ind i den her:
Marianne Jelved er bekymret. Meningsmålingerne for regeringspartierne ser
ikke gode ud og det KAN skyldes partilederne.
Hun sniger sig op til Anders Fogh og spørger, hvordan de gør i Venstre.
"Jo vi har en intelligenstest, som alle skal igennem", svarer Anders.
I det samme kommer Uffe forbi, og Anders Fogh siger til Marianne Jelved:
"Lad mig lige demonstrere: "Uffe, hvem er din fars og mors barn, hvis det
ikke er din bror eller søster?".
På et splitsekund svarer Uffe: "Det er mig!"
"Se", siger Anders Fogh, "så let er det - og dog så svært".

Marianne går tilbage på regeringsgangen i dybe tanker. Hun får en tid hos
Poul Nyrup, og spørger lidt henkastet:

"Du Poul, hvem er din fars og mors barn, hvis det ikke er din bror eller
søster?".
Der bliver en lang, lang pause. Poul tænker simpelthen???
Han ringer til sin rådgiver: "Riv spørgsmålet i stykker!."
Han ringer til LO-formanden: Han knalder røret på.
Så ringer han til Lone Dybkjær:
"Det er mig", svarer Lone omgående, da Poul har stillet hende
spørgsmålet.

Med et overlegent smil lægger Poul røret på. Rømmer sig og siger henvendt
til Marianne Jelved:
"Deeet errr Looone....".
"Idiot!", siger Marianne Jelved, "det er derfor det går ad helvede til
for os alle sammen .... DET ER UFFE!!!"

hvem tror I jeg tænkte på ??????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-09-05 17:48

Den var godt Mirit.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-09-05 17:55

Marianne Jelved, vil du straks og med det samme hoppe ud af Mirit

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-05 18:10

Jeg ku' nu godt li' den med de 2 murersvende i Ekstrabladets side 2 stribe idag, der var noget alá :

Svend1 : Det går skidt med mit og konens sexliv... Hun si'r det går for hurtigt.

Svend2 : Mand dig dog op og brug fantasien. Leg for et eksempel Doktor med hende en times tid.

Svend1. : Hvordan får du en time til at gå med det?

Svend2 : Jeg lader hende blot sidde i venteværelset i 55 minutter først

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-09-05 18:39

Ja, søndagen er snart forbi - og det blev en "UNDSKYLDNINGSFRI" søndag!

De danske kirker har nemlig sat ind overfor problemet med de tomme kirker..

Hængekøjer tilbydes til den, der siger "søndag er den eneste dag, hvor jeg kan sove længe".

Der vil være en særlig afdeling med lænestole til dem, der synes at kirkebænkene er for hårde.

Øjendråber tilbydes dem, der har røde øjne af at se fjernsyn sent lørdag aften.

Vi har sikkerhedshjelme til dem, der siger "taget ville falde sammen, hvis jeg nogensinde viste mig i kirken."

Der er tæpper til dem, der tror, at kirken er for kold og vifter til dem, der siger, at der er for varmt.

Papir og kuglepen tilbydes dem, der vil holde regnskab med de hyklere, der er til stede.

Vi sørger for, at familie og venner vil være der for dem, der ikke kan gå i kirke på grund af gæster.

En afdeling af gudstjenesten vil koncentere sig om træer og græs af hensyn til dem, der holder af at søge Gud i naturen.

Vi sørger for, at der er læger og sygeplejersker til stede af hensyn til dem, der havde planlagt at være syge på søndag.

Kirkerummet vil være dekoreret med juletræer, stjerner og påskeliljer af hensyn til dem, der aldrig har set kirken uden.

Vil tilbyder hovedtelefoner til dem, der ikke kan høre præsten, og ørepropper til dem, der kan.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-05 18:49

creamygirl -> Den dag de serverer gratis øller også ...så

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-05 19:26

Der må være noget galt med intelligens test hvis en venstremand er klogere en en socialdemokrat, selvom jeg må indrømme at Poul nok ikke er den klogeste

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 1 point
Dato : 04-09-05 19:27

Og hvad laver håndtaskedamen i historien? Det sg da kun Molo der hopper på hende

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-09-05 19:47

Hvis det er rigtigt hvad tedd siger molo, så husk lige at spørge hvad side der skal opad.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-05 20:02

tedd -> Det er ikke min stil at hoppe på folk ...jeg sparker !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-05 20:15

Ja, jeg ved ikke, hvad jeg skal synes - det er alså svært, når man kan se en sag fra to sider......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-05 21:15

Jeg vil hellere hoppe på tasken, hvis man må det i stedet for.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-05 21:18

Har hun også fået en Gucci taske?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 21:20

jeg tror eyvind og emesen må tage en snak og blive enige

Hanne - mon ikke med de skatter ?????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-05 21:24

Eyvind - det er ikk' såen med en personlighedsspaltning, hva'?

Jow, for hunne miritdk!

Tænk på den løn de får!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-05 21:31

Spalt.............jeg som troede det var ægte læder............altså tasken.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:01

Jaa, den taske blev jo solgt for...var det ikke 26.000,- ?

Den med murerne kender jeg godt

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:11

øhh sagde jeg noget forkert? ...siden i ikke er her mere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 22:15

haha mango - sikkert ikke - det er bare søndag aften

ingen der lige kom i tanke om hvem jeg tænkte på hvad ??????

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:25

mirit, du skriver : "ingen der lige kom i tanke om hvem jeg tænkte på hvad ?????? "

Hvad mener du med det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 22:28

min bemærkning nederst mango

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:31

Jeg fatter intet skær det lige ud i enører!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 22:33

det er såmænd også ligemeget mango - det er jo smalltalk

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:34

Nå..jeg er måske for fatsvag?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 22:36

nope - har nok bare formuleret det dumt - whatever

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-09-05 22:37

Så er det snart mandag og solen vil atter skinne

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:38

Oki let it be..leet it beeee tra la la..

Se nu her: http://www.kandu.dk/dk/spg/73701

Kloge arne slår til igen!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 22:39

jeps tante ans - bliver det som idag er sommeren jo ikke ovre endnu -

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-09-05 22:52

Nææh jeg spåede at sep. ville blive den bedste sommermåned..så lad os se om ikke det holder

...ved godt det kaldes en efterårsmåned..men det bliver sikkert snart lavet om *GG*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-09-05 22:52

Håber at det gode vejr vil holde til næste week-end. Har bestilt et "havehold" + en container

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-09-05 22:55

I dag har jeg købt en printer, men har ikke pakket den ud endnu

http://www.kandu.dk/dk/spg/73705

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-05 23:05

Uha, jeg havde allerede printet mange sider nu

Jeg kan ikke vente med at få startet så noet isenkram op.

Jeg er helt med - du skal liige høre om, den er ok, ikk'?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-05 23:09

Ans - er det en amfibie printer?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-09-05 23:18

Citat
amfibie printer?

aner det ikke men jeg syntes den var billig kr. 749,-

http://www.epson.dk/products/allinone/cx3650/

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-05 23:40

Du skal jo have den med i akvariet, ikk'?!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-05 23:41

Amfibie er, når f.eks. et militært køretøj både kan køre og "sejle".

Hanne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-09-05 23:47

Denne her kan mange ting (tre ting) det er næsten som et Kinderæg men sejle er jeg ikke helt sikker på den kan

Molo må selv investere i sit udstyr

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-05 23:53

[hør] Lad være at snakke om printere. Den farveprinter jeg vandt på her kandu for snart flere år siden er endnu i sin kasse og det brune forsendelsespapir og adressemærket sidder på endnu

...nogen gange har jeg altså sygeligt svært ved, at få taget mig sammen til selv de mest simple ting

...men nu må jeg snart se at få den pakket ud og tilsluttet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-09-05 23:59

Nå, det er her I er, og den er god med dig molo, hvad skulle du så stille dit tastatur på??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-09-05 00:03

Molo, du sender bare den printer over til mig, for jeg er ved at sliide min op!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-09-05 00:04

Hej søde Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-05 00:05

Så sluttede denne søndag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-05 00:07

Ja, nu er det mandag og solen vil skinne igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-05 00:11

Keldd -> Jeg har skam fået både computerskab (..kalder jeg det) og ny brugt computer siden du var her sidst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-05 00:14

Hej hej søde Hanne,
men nu er det snart mandag, hm, det er det NU, så
og du må også sove sødt
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-09-05 00:21

Sweet dreams everyone!

Hanne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-05 00:24

molo:
Det får vi jo at se, ved messetide, og nej det vidste jeg ikke, at du havde fået nye ting ogsager,
så vil jeg lige gøre opmærksom på, at jeg fortrækker at drikke af krystalglas.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 11:21

Tak for svaret tedd. jeg kan altså godt lide billedet der tegner sig af molo der hopper på taskedamen alt imens han sparker og forsøger sig med tasken

og så er det mandag atter en gang

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-05 11:46

mirit:
Du får mig ikke til at gå ind i folks soveværelser og tage billeder.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 12:07

arghhhhh keldd - du kan da liste dig hen og åbne døren lige så forsigtigt og nuppe et par listige fotos