/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ruller til Cometen
Fra : afshinb
Vist : 305 gange
20 point
Dato : 18-10-02 12:40

For at få et godt optræk hvilke ruller vil så være de mest egnede? 4 eller 5 grams ruller? Har nemlig kun taget begrænsninger og blindrøret...... pft. A

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 18-10-02 12:51

køb 4 grams de sikre dig et godt optræk!
jeg har selv skiftet til 4.

h aske

Accepteret svar
Fra : bambusneger

Modtaget 30 point
Dato : 18-10-02 12:52

køb 4 grams de sikre dig et godt optræk!
jeg har selv skiftet til 4.

h aske

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-10-02 16:03

"afshinb" <afshinb.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:eoRr9.124079$Qk5.5239788@news010.worldonline.dk...
> For at få et godt optræk hvilke ruller vil så være de mest egnede? 4
> eller 5 grams ruller? Har nemlig kun taget begrænsninger og
> blindrøret...... pft. A
lovgivning skal overholdes eller ej?

-----------------------------------------
Den kører som en drøm hvis du sætter 4g ruller i! den får det vildeste
optræk!
Det er næsten så kraftigt som hvis du sætter noget 75 ccm. på!!!!

Held og lykke med det!

Oliver Bruchhaus.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-10-02 15:31

"afshinb" <afshinb.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:eoRr9.124079$Qk5.5239788@news010.worldonline.dk...
> For at få et godt optræk hvilke ruller vil så være de mest egnede? 4
> eller 5 grams ruller? Har nemlig kun taget begrænsninger og
> blindrøret...... pft. A
lovgivning skal overholdes eller ej?

Tja, hvis du vejer 150kg skal du nok ned i gram, men hvis du er en lille
spirevip så skal nok op i gram.................... dvs. du skal altså prøve
dig frem uanset hvad andre siger om gram-valg. Jeg ville nok holde mig til
standard når du ikke har tunet den.

> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Brug dog en news-reader istedet for det pis.

--
Mvh
Martin L. Johansen
***********************
Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-10-02 15:33

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
news:NmVr9.124228

> Den kører som en drøm hvis du sætter 4g ruller i! den får det vildeste
> optræk!

Det er ikke engang løgn!

> Det er næsten så kraftigt som hvis du sætter noget 75 ccm. på!!!!

Jeg vil nærmere sammenligne det med 80ccm men sådan er vi så forskellige.
Jeg har selv lige sat 3 gram i min Speedfight og den render ca. 134km/t på
toppen. 0-100km/t på ca. 7 sekunder. Fanme vildt! Render sq fra alle
GTI'erne her i byen )

Og jeg har kun taget begrænsningerne!!

Totalt sej optur maaan, for vildt. Ryg en pibe?? hmmm. Blå piller.

Tror jeg vil køre mig en tur for at køle ned igen uha uha.

/Speedfight GTI-killer.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-02 17:37

"afshinb" <afshinb.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:eoRr9.124079$Qk5.5239788@news010.worldonline.dk...
> For at få et godt optræk hvilke ruller vil så være de mest egnede? 4
> eller 5 grams ruller? Har nemlig kun taget begrænsninger og
> blindrøret...... pft. A
lovgivning skal overholdes eller ej?

Som Martin skriver, så hold dig til standard vægten.. evt kan du forsøge at
gå et enkelt gram ned og så hvad der sker, hvis du skal lege med rulle
vægten ;)

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

*suk*

--
Michael Frederiksen
Kandu.dk virkelig?? Jeg kan godt selv!!
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P