/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs net, fremmede steder/kørsel
Fra : Jimmy17
Vist : 738 gange
50 point
Dato : 04-09-05 14:41

Kan jeg komme på nettet med min bærbare andre steder end hjemme ved mig selv?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-05 14:58

på nogle campingpladser med hot spot, mener også der er nogle cafeteriaer

Accepteret svar
Fra : Monzzz

Modtaget 60 point
Dato : 04-09-05 15:40
Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 04-09-05 15:40

Det ved jeg godt.
F.eks mcD og lufthavne.

Kan man ikke komme på med mobilen eller noget??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-05 15:55

jow det kan du godt, men jeg ved ikke lige hvordan, men min familie sender da feriehilsner hjem fra udlandet via pc og mobil.. men det er noget med et modem til et tlf.kort

Kommentar
Fra : pbpersvendsen

Dato : 07-10-05 08:53

Næste gang du køber en ny mobiltelefon, skal du have laptoppen med og bede sælgeren om at programmere mobil og laptop til at kommunikere med hinanden.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 07-10-05 09:12

pbpersvedsen:

Det skal så være en telefon med indbygget modem.

Et stort minus er prisen pr Mb. Det koster et sted mellem 12 og 15 kroner.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-05 09:28

Jimmy17.... jeg ved fra familien, at det er en dyr fornøjelse, og de skriver også pænt til os inden de tager afsted, at vi ikke må sende store mails til dem , men det er nu dejligt, lige at få en feriehilsen, hvor i verden de nu er

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 07-10-05 09:33

Tak for svaret Mon.