/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Fots på VCD - blå skærm!
Fra : theisJ
Vist : 353 gange
30 point
Dato : 18-10-02 10:41

Fotos på VCD - blå skærm??

Jeg har prøvet 3 forskellige programmer - Nero - Easy VCD - Picture to TV - og læst en masse vejledningen - uden resultat. Uanset hvad jeg gør ender det med en blå skærm på mit TV udet et eneste billede. Min dvd er en Pioneer DV636. Alm. film brændt på VCD firker fint !!

Nogen gode råd?

Accepteret svar
Fra : meiland

Modtaget 30 point
Dato : 04-11-02 10:36

Hej TheisJ !!

Godt spørgsmål

prøv: Photo2VCD 1.0 Photo2VCD Software

http://www.photo2vcd.com/photo2vcd.html