/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
lukke en tråd
Fra : tezt
Vist : 540 gange
29 point
Dato : 04-09-05 11:33

hej allesammen :)

jeg er total nybegynder på ALLE områder indenfor EDB men suger til mig -g-

hvis jeg har åbnet en tråd og mange har kommenteret vil jeg gerne lukke igen så tråden ikke breder sig til utallige indlæg, hellere åbne ny tråd så folk ikke mister interessen

hvordan lukker jeg ??

garanteret kun et enkelt ord der skal til eller ??

skal lige siges at det ikke er i dette forum

drejer sig om en auktions-side

på forhånd tak for hjælp og husk jeg er gnu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 11:36

tjahhh når du skriver ikke dette forum så forståes det jo som ikke kandu.dk ?????????

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 04-09-05 11:37

tryk på acpeter svar
giv der efter et antal stjerner
skriv evt. en komentar
og ok
hilsen ole

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 11:38

klik på accepter udfor den der har givet et tilfredsstillende svar - ellers lad være der kommer som regel et brugbart svar - tildel det så mange stjerner du synes det er værd og ok - slut

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-09-05 11:38

er det ikke ligegyldigt om det er i kan du eller andet ???

lukke en tråd er vel ens overalt ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 11:39

og så faldt kandu lige i søvn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-05 11:41

du kan jo oplyse hvilken auktionsside du er på, så kan vi da prøve at studerer siden for hvordan man lukker tråden der, det er da ikke sikkert metoderne er ens

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-05 11:41

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-09-05 11:42

qxl under includes

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-05 11:46

Send en mail til qxl og spørg.
Muligt din sognerådsformand ved noget.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-09-05 11:46

Spørg lillearne LOOOOL

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 04-09-05 11:49

Tror du skal sende en mail til QXL om hjælp så vil jeg næsten garantere at de kan sende dig en bette guide

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 11:51

kundeservice@qxl.dk

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-09-05 11:55

teil jeg takker for dit indlæg, du gør virkelig noget for at få nye til at føle sig velkomne

alle I andre - tak

hvem skal have de point og hvordan afgives de ??

sidste spørgsmål fra mig, så er I stadig kun de sædvanlige der hakker og hakker

god søndag !!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-05 11:57

For at gøre din tilværelse lettere tezt,
så fjerner jeg fluebenet.

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-09-05 12:00

teil gør hva d du vil men forsvind gerne ud fra mit spørgsmål - jeg kom ikke for at blive mere latterliggjort end jeg selv kan klare !!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 12:04

sus.........

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 04-09-05 12:09

Kontakt Arne.jakobsen han er hjælpsomheden selv og så ved han RET meget.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-05 12:14

Du kan sikkert få hjælp i qxl's debatforum http://my.qxl.dk/cafe/CafeElse.asp?

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-09-05 12:14

TAK til dig paperboy -sv-

kan du oplyse hvordan jeg afleverer de point også

mvh

lykke

mintdk jeg spekulerer lidt på om du selv har været ny - svar mig ikke - min debut herinde har du og andre fået til en sletning - håber det er tilfredsstillende for Jer !!!

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-09-05 12:15

nordsted1>> tak til dig også -sv-

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 04-09-05 12:18

tezt: du må skrive en mail til QXL og spørge om hjælp eller prøve deres debatforum som Nordsted1 så flot skriver til dig om.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-09-05 12:18

Hej Tezt

Prøv inde på Qxl, at spørge én af de brugere der har deltaget i dit spørgsmål?! ..

Her ser det jo desværre ikke ud som om, at nogen gider tage dig seriøs!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-05 12:22

EHM..........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 12:25

pladder - der er gjort flere forsøg !

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-09-05 12:25

creamygirl>> nej, desværre - jeg har fundet ud af jeg stiller mit spørgsmål i forkert kategori men den hjælp jeg har modtaget er virkelig at nedgøre mig så det basker, jeg skrev netop jeg er total ny og uden viden indenfor alt vedr EDB - mener bestemt ikke selv jeg har bedt om så negative holdninger som der er kommet - jeg har det helt fint med det, personerne udleverer sig selv og det siger alt om dem og intet om mig

tak til positive indlæg

sletter mig nu

er inde på privat område hvor jeg absolut intet har at gøre kan jeg se

knuz til de der trænger

mvh

lykke

tak også til dig d_1

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 12:31

jaja lidt dramatik på en hellig søndag skader jo ikke

faktisk har alle forsøgt at hjælpe så ingen brug for arrige udmeldinger

har paperboy besvaret dit spørgsmål tilfredsstillende skylder du ham at lukke - klik på accepter som før skrevet og følg vejledningen nederst på siden bagefter.

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-09-05 12:47

miritdk jeg har ikke den dimz der siger luk

jeg kan kun se forhøje og send indlæg

det er muligt alle har forsøgt at hjælpe, det takker jeg så for men mener stadig et par indlæg var helt hen i vejret

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-09-05 12:51

Hej Tezt!

Jeg håber meget at du vil genoverveje dit medlemsskab.. tonen kan godt være rå herinde, men alt i alt er det faktisk et rigtig godt sted til løsning af alverdens små og store spørgsmål.
Hvis du trækker vejret ned i maven og ser stort på indlæg du ikke kan bruge til noget, så vil du med garanti kunne få nytte af Kandu.

Velkommen til - jeg håber du giver os en chance til

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-09-05 12:52

Ja ja Mirit, men den småarrogante position visse profiler ynder at indtage, er sq ikke

videre sympatisk at være vidne til. Især ikke, når det er en ny profil, der lægger ud

med at fortælle, at han/hun ikke ved specielt meget angående alt der har med EDB

at gøre!

Når man er blevet ramt af en klat, så VED man det!

Og så klær' det dig forøvrigt ikke,

at sætte dig i et hjørne og spille tøsefornærmet!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 12:55

hvem spiller tøsefornærmet ????????

klik på accepter til venstre for det svar du ønsker så kommer stjerne tildeling og resten frem .

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 39 point
Dato : 04-09-05 12:58

Ovenover hver kommentar i tråden, står der "accepter som svar" (til højre over datoen) ..Du trykker på den kommentar, du mener skal have dine point. Derefter fremkommer der en boks, hvor du kan tilføje svaret stjerner (sæt en prik ved det antal stjerner du mener dækker svaret)..

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 04-09-05 12:58

tezt, creamygirl: Så så nu skriver vi lige lidt ned for charmen vi skal jo alle være her..

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 04-09-05 13:28

Skriver=skruer

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-09-05 14:57

tuind tak til de positive bemærkninger og selvfølgelig vil jeg stadig gerne være her - blev blot meget forundret over et par indlæg som jeg nu vælger at ignorere - tak til alle I positive -s-

jeg finder nok ud af det fointsystem - håber ikke det forældes -s-

rigtig god søndag til Jer alle -s-

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-05 15:01

Godt du blev, næste gang en af os er i tvivl om noget, er det måske dig der kan hjælpe!!!

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-09-05 15:03

suuuuuuuuuk jeg kan ikke finde den boks

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-09-05 15:06

Over alle indlæggene står der dato og klokkeslet - ude til højre. Over den er der en boks, hvor der står "accepter som svar"

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : tezt

Dato : 04-09-05 15:06

Tak for svaret creamygirl.
en prøve og lykkedes det er jeg glad -s-

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-09-05 15:10

Hej tezt og velkommen til kandu. Desværre er der næsten altid enkelte der skal gøre sig bemærket - ignorer det, men du har endnu ikke mødt den værste - ham skal du nok møde og ham skal du også bare ignorere.
Det ville være en god ide at læse her http://www.kandu.dk/dk/faq.asp der kan du få svar på hvordan sitet her kan bruges.

God søndag til dig også

//bentjuul

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-09-05 15:14

bentjuul>> aarj jeg ved ikke om jeg skal takke dig eller give mig til at græde

hvor er I egentlig dejlige allesammen og undskyld jeg tog sådan på vej som jeg gjorde -ssta-

jeg vil nu øve mig på en side langt fra hajer osv -g-

hygge og kram til positive -s-

mvh

lykke