/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mangler instumental til hillary duff san~
Fra : snoopy_2
Vist : 735 gange
500 point
Dato : 04-09-05 11:23

Kære alle jer derude
Jeg mangler instrumental til hillary duff sangen "love just is"
Hvis du ved hvor man kan få/købe den så skriv så hurtigt som muligt
Jeg har brugt virkelig lang tid på at lære den udenad fordi min klasse skal have besøg af spaniere og vi skal synge sangen når spanierene kommer, men det skal vi ikke hvis ik vi får instrumental til den.
Vil i ikke nok hjælpe mig. Hvis i lægger inde med den ville i så ik være søde at give/sælge den til mig.

på forhånd tak
Snoopy

Accepteret svar
Fra : d_i

Modtaget 510 point
Dato : 04-09-05 11:36
Godkendelse af svar
Fra : snoopy_2

Dato : 24-10-05 19:04

tja du har vist ret