/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Worldforum
Fra : IPM
Vist : 461 gange
100 point
Dato : 04-09-05 08:36

Jeg lage et tips angående den ny måde man debatere med på nette,skulle nok have lagt et link til en af de kommentare det har fået, men her er en.
http://www.stiften.dk/artikel:aid=224907

Man skal lige bruge lidt tid til at forstå hvordan det fungere,men smart er det.
Håber der er mange der vil oprette sig som bruger, og tilføje Kandu's Hjemmeside under www.worldforum.dk

IPM

Accepteret svar
Fra : timeglas

Modtaget 100 point
Dato : 04-09-05 09:56

Hej IPM.

Det ser spændende nu. Måske er det noget du skal lægge ned som et tip, for det er jo ikke et spørgsmål man kan hjælpe med.

mvh Timeglas

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 04-09-05 10:08

Hej Timeglas
Det har jeg , men tror ikke mange forstod hvordan det fungere og hvad det betyder for fremtiden.

IPM

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-09-05 15:44

Hej IPM. Hvorfor tilføjer du ikke selv Kandu's Hjemmeside hvis du synes der mangler et alternativt Kandu-forum?

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 04-09-05 16:04

Hej Arne
Det har ja da også
Men man behøver da ikke at hedde det samme
IPM

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-09-05 16:07

Jeg har været inde på siden, men kan da ikke finde noget om Kandu. Kan du ikke linke til det i stedet for til en ligegyldig side som Stiftstidende?

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 04-09-05 16:32

Hej Arne
Prøv at gå til EDBpriser
Under Forum og Off-Topic der er et indlæg om hvordan du kan sætte det op

IPM

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 08-01-06 09:53

Tak for svaret timeglas.