/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norton Kontra BullGuard
Fra : swarn
Vist : 423 gange
225 point
Dato : 03-09-05 22:30

Jeg vil prøve om jeg kan få lidt information om BullGuard , hvis der er nogle der har prøvet det , jeg skal , om Ca.1 måned finde ud af om jeg skal fortsætte med Norton , da min 60 dages prøve udløber , og noget andet skal jeg da ha på min maskine , så har jeg læst om BullGuard og det ser ud til at det er billiger end Norton.

BullGuard vil til efteråret være ude med en version, der inkluderer et effektivt antispam-filter som jo også findes i Norton,
så det er vel også godt nok.

Jeg kunne godt tænke mig en lille tilbagemelding om det, og nogle link (skal værer på DANSK tak)

Hilsen swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-09-05 22:33

http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=1308 Det er Gratis og temmeligt fedt prøv det i stedet jeg har brugt det i flere år og det bare noget der virker
Mvh Sune

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 03-09-05 22:44

Hvor er det lige på pcworld der står noget om det???
Hilsen swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-09-05 22:48

Prøv at scroll ned på siden på det link jeg har sendt der er en mase der skriver om det Altså avg antivirus

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 03-09-05 22:55

Det var ikke om avg det kender jeg godt.
Hilsen swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-09-05 23:01

Ok du vil helre ha et hvor du betaler hmm nå dit problem hej
Sune

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 04-09-05 08:15

Har også ledt efter lidt upartisk test af BullGuard, men har ikke fundet noget.

Forbrugerstyrelsen (tror jeg det var) har testet forskellige, men ikke BullGuard, og der klarede Norton Internet Security sig lige så godt som de andre, syntes jeg.

Har selv Norton I.S., og er udmærket tilfreds.

Det eneste sted jeg har set noget om test af BulGuard er på www.spywarefri.dk, men de har det selv i Deres "butik", og virker meget "farvet" af BulGuard, og har, syntes jeg en generel fjentlig holdning over for Norton, så den regner jeg ikke med.

Norton har trods alt været på markedet mange år, så helt dårligt er det vel ikke.

Kender andre til upartiske test af BullGuard, ville et link blive modtaget med tak

Med venlig hilsen

Bantam

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 09:08

kom lige forbi her ved en søgning på noget andet - jeg kender en smule til bullguard - men desværre nok mest negativt - min nabo havde den over en længere tid og var altid plaget af fejl og fik ret mange vira over de måneder den var installeret trods rosende omtale af programmet. (den er vel i grunden mest for dem der lige bruger deres pc ind i mellem og ikke surfter vildt ... min opfattelse)

Den er nu smidt ud til fordel for netop norton og jeg har ikke hørt om nogen fejl eller lign siden. De har nu kørt norton i ½ års tid og har ingen problemer med den overhovedet.

ps.... bullguard er pt på tilbud - så den til 99 kr i netto for et par dage siden

Stort set vil jeg mene at dem der har kørt længst nok er dem med bedste erfaringer - og såvel norton som bedste freeware er vel at foretrække så

du skriver du kender avg - hvorfor fortsætter du så ikke med den og en firewall som enten sygate eller zonealarm ???

et lille ps...... hvis du er kunde hos tdc kan du jo for en lile rund tier mdl. køre norman både med antivirus og firewall - og den er helt ok

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-09-05 11:17

kan varmt anbefale AVG

rigtig god søndag

mvh
lykke

Kommentar
Fra : 4775

Dato : 04-09-05 12:53

Har kørt med Norton Internet Security i mange år uden problemer, både på arbejde og privat