/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Broderi Program?
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 10500 gange
100 point
Dato : 03-09-05 22:24

Hej..

Er her nogle der kender et sted / eller kan finde et.. hvor man kan downloade et program, til at lave broderi-mønstre (eller hvad det hedder) med.. Fx ud fra billeder..

Jeg vil nemlig gerne lave et broderi, af et billede jeg har til at ligge.. Og så har jeg tænkt mig at scanne det ind og så få sådan et program til at lave det til et 'mønster'..

Jeg ved programmet findes, men kan ikke finde et..

Mvh Helle

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 22:29

Hej Helle

Jeg har et broderi program på en cd.

Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-05 22:40
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-05 22:42

DMC Cross Stitch Pattern Designer - Create your own patterns på en enkelt step-by-step metode. DMC's store broderiprogram til selv at designe egne mønstre ...
sådan står der i overskriften på google

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 04-09-05 00:40

Camillasmoster --> Okay.. Er det noget der virker? Hvor har du det fra?

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 04-09-05 00:41

Nordsted1 --> Kan ikke se hvor der er et program på den side :S

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-05 08:10

Helle, jeg gik i søgefeltet oppe til højre og skrev cd.... men der var mest omtale på forsiden ved google??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-05 08:30

http://www.toernes.dk/broderi/broderi_tilbehoer01.htm måske du kan se mere her (en anden hjemmeside)

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 04-09-05 09:37

Her kan du hente et gratis program:

http://www.dsv.su.se/~henrikbe/stitch/download.shtml

Mvh Sonja

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 09:40

stort set kan man jo lave det selv - i det små for eks i ms paint hvor man bruger GRID så man kan se kvadraterne (har jeg lavet to gange med held)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-05 10:40

CD-programmet har jeg købt i tidernes morgen i Tiger alle steder!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 10:43

hvad hedder det camillasmoster ?????????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-05 10:48

Det hedder: Hobbyrom Broderidesigner.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 10:52

ja se det er der så nogen der skal rende rundt efter nu - haha

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-05 10:55

Jeg har ikke set det nogen steder, men vem vet...

Back to work