/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Skridttæller
Fra : vibse68
Vist : 1293 gange
100 point
Dato : 03-09-05 22:17

Hej er der nogle der ved hvordan sådan nogle skridttæller fungerer, og evt kender steder på nettet hvor de kan købes til en rimelig pris ca 250 kr måske. jeg aner intet om dem. men har fået en ønskeseddel hvor der står sådan en på.
forsat go weekend
vibse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-05 22:28

http://www.dvl.dk/717 der bliver omtalt en her til kr. 200 + forsendelse

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-09-05 22:29
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-09-05 22:30
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-09-05 07:15

Her på nedenstående link finder du 2 typer, den nederste (og dyreste) har jeg selv og den virker perfekt.
Jeg fik den i sin tid gennem hjerteforeningen og har haft stor fornøjelse af den.
http://www.homecare.dk/shop/default.asp
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-09-05 07:25

Bilka/AZ har også en til ca. den pris

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-09-05 07:25

Bilka/AZ har også en til ca. den pris

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-09-05 07:25

Bilka/AZ har også en til ca. den pris

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-09-05 07:26

Der sidder en lille vippeanordning inden i der vipper når man går, lige hvorda ved jeg dog ikke men jeg kan da prøve at skille den ad.

Vil du købe den bagefter (sæt nu den ikke virker bagefter)

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 04-09-05 09:37

159,-kr på gadget.dk
Jogging Kit
Jogging kittet indeholder 3 uundværlige dele til joggeren. En skridttæller så du ikke snyder dig selv. Et rødt blinklys så du ikke bliver kørt ned når det er mørkt. Og et selvlysende mavebælte så du bliver ...
DKK 159,00

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 04-09-05 09:38

Jo, du kan nok få den i en hvilken som helst sportsforretning også, udover i Bilka. Den i Bilka er dyr, men også med radio - til kr. 100 i foråret, altså. En ganske almindelig en koster omkring en halvtredser. Den skal indstilles først, så vippeanordningen indeni har den sensitivitet den skal have for at tælle rigtigt - og skridtlængden måles ved at tælle skridt, f.eks. du/han/hun tager på 10 meter på et gulv/gang - dividere med antallet af skridt op i 10 meter... Vægtvogterne anbefaler man er almindelig sund, hvis man er oppe på 10.000 skridt om dagen....

venligst
starguy

Accepteret svar
Fra : starguy

Modtaget 100 point
Dato : 04-09-05 09:40

vibse68, ER du måske allerede gået i gang med at løbe ud og finde en, siden vi ikke får nogen feedback endnu..?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 04-09-05 09:48

http://www.fitnessbutikken.dk/category.23.article.798
Jeg har sådan een som i ovenstående link, den er bare i rigtig god kvalitet. Der er en 5% fejlmargen med hensyn til skridttlællingen, den skal helst sidde i linningen ved taljen for at kunne registrere hvert skridt bedst.

Godkendelse af svar
Fra : vibse68

Dato : 04-09-05 19:06

Tak for svaret starguy.

Alle der har skrevet ind, har bidraget med noget godt, men du får poient, fordi du har troen på, at jeg kan finde på at løbe !!! Tak.
Vibse

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 05-09-05 09:03

Tak Vibse! - Det var jo ikke fordi jeg ville være uvenlig, men jeg tænkte vi alle gjorde os så megen umage - og nu har jeg da lidt point at dele videre ud af!