/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
lørdag aften - til ikke fodboldfreaks :-~
Fra : miritdk
Vist : 418 gange
1 point
Dato : 03-09-05 20:32

hvad laver I - jer der ikke ser fodbold ????

Er der nogen der har oplevet noget rigtig rart idag - noget spændende - noget sjovt ??

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 20:36

Jeg SER ikke fodbold...jeg hører fodbold *GG* Vi kan ikke tage tv3

Ellers er der ved at ske det, at vi har haft "gravkøer" på besøg Vi skal have lagt belægningssten i haven , ca. 180 km2 , så jeg skal love for der sker noget

Og jeg glæææder mig helt vildt til vi er færdige, så skal jeg nemlig have højbede..det bliver kanon.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 20:38

heldige dig mango - så er du fri for bolden

lyder jo herligt med den have - noget af et project - kan godt forstå du glæder dig til at det er færdigt

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 20:44

Jeps..hi hi..hør er vi 2 de eneste ?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 20:49

Nu fører Dk med 1 mål ...bare hvis du gerne vil vide det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-09-05 20:51

Kæresten ser fodbold

Så lige nu sidder jeg og blæser tyggegummi bobler, lytter til nummer ni på Boogie

Listen http://www.dr.dk/skum/boogie/listen/boogie_listen.asp - samt fordriver tiden

med denne:http://users.adelphia.net/%7Evenezian/bubblewrap1.swf

Kedeligt!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-09-05 20:55

Det er en noget stor have mango 180 km2 belægningsten i den ??

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 20:56

creamy - de er stadig bedre irl - har oven i købet fået punkteret hele tre idag

VIL IKKE VIDE hvad der sker med det fodbold

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:04

bentjuul....... ..ROFL--- Jeg kan næsten ikke skrive af bare grin ! Nej det var pral *LOL* naturligvis kun m2 !!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 21:04

det er da typisk at bentjuul lige skal se den

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:06

ok mirit

Creamy..du keder dig voldsomt kan jeg forstå *GG*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:07

ja mirit, det har du egentlig ret i! Men viser bare at vi sidder og sover *G*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 21:09

zz (((((((((huuuuuuuuu !!!!!)))))) - hvem der - øhh - sover ??????????? hvem ??????????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-05 21:10

hej mangorossa hvordan gik det med din overraskelse på bryllupsdagen, blev mænnerne glade

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 03-09-05 21:11

LOL creamy

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:14

nordsted1...jo jo, de fik jo kun øllerne...der var jo rejsegilde, så de fik jo pølser af bygherren. Men min datter og hendes klasse havde været på en endagstur og de kom hjem (på cykel) lige over middag..og de var meget taknemlige over at få serveret pølser ved hjemkomsten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-05 21:15

så blev alle jo overraskede )

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-05 21:16

mango

Fik du blomster?

Så er stillingen 1-1

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:17

jepper... Faktisk slog jeg 2 fluer med 1 smæk !

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:20

ans..nope! Men han har altså knoklet på det sidste. Har lige pudset hele huset ...og nu er vi ved det med alle de mange km2 belægningssten så du kan nok se han har nok om ørene*G* .han er tilgivet...jeg elsker ham jo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-05 21:23

Det er også det vigtigste

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:28

Ja bestemt så...hør hvad har du lavet idag?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 21:32

DET kræver svar tante ans

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:35

mirit..vi har da heller ikke hørt om din...tante grøn! *GG*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-05 21:41

Er jeg så lilla eller brun

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-05 21:43

Så vil jeg være lilla, gider ikke den anden l.... farve

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:45

ok..så er jeg bare tante brun

Men i kan ikke snige jer udenom...HVAD Har i lavet? GGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRR!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 21:46

Hør hov! Her knokler jeg, fordi håndværkerne ser fodbold

Jeg kan heller ikke se TV3, men det gør nu ikke nogen forskel!!!

Naboerne ser det - kan jeg høre. Jeg vidste ikke, at der var fodbold, og kunne ikke se det ud fra programmet på Nettet.

Men alle de brøl overbeviste mig om, at det var der nok

Miritdk - Tante Grøn????

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:47

ja..sidder og spekulerer på det...husker dem ganske svagt. Var det ikke noget med at der hver havde hver deres temperament og luner?

Kan i huske dem?...så fortæl lidt. Please!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:49

Hej Hanne..er det dit "hus" du knokler med?

Ja tyrkerne fører sgu 2-1 nu..manden skummer *GG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-09-05 21:51

Jeg er lækkersøvnig!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:53

creamy..frem med lingeriet *LOL* så tripper du ind foran fjernsynet og gør dig lækker...hmm tror bare ikke det hjælper

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-05 21:55

Citat
Du kender sikkert bogen om tante Grøn, tante Brun og tante Lilla. Tante Grøn passer haven, er travl og lidt streng. Tante Brun passer køkkenet i det lille hus, og tante Lilla, som er blid og mild, sidder i stuen og broderer roser og violer på stramaj.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 21:58

forkerte tantefarver - jeg er blå !!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:59

Nååeh ja..tak ans, det var sådan det var. Jamen så passer det jo fint at jeg er tante brun!..Argghh jeg kan være lidt tante grøn også..men bestemt ikke tante lilla *G*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 21:59

tante blå, må være hende der dagdrømmer hele dagen *G*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-05 21:59

Den der kamp er snart slut. Nu er det 2-2

Så ser det jo lovende ud for dig creamy

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 03-09-05 22:00

suk, mirit, vi åd vores dejlige "høne", som i går flirtede med en virkelig høne.
det skulle den aldrig ha' gjort - den mistede hovedet.
suk, fordi han var tam og kom susende, når vi viste os.
vi håbede til det sidste, at det var en dame.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 22:02

ååh en sørgelig historie..øv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 22:05

åhhhh nej aase - stakkels fjerbold

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-05 22:25

[hør] Har der været fodbold-landskamp ....eller noget ?

Jeg har siddet og nørdet med : http://www.alistapart.com/ ....'s hjemmeside og fundet :

http://www.alistapart.com/authors/s/ericshepherd

Dvs. : http://www.alistapart.com/articles/hybrid

...men selv mener jeg; ID's i DOM er et problematisk koncept

..da ID'ere er context afhængige og kun kan bruge præcis 1 gang pr. HTML side

Desuden du'er :hover som jeg har påpeget indtil flere gange : KUN ..for anchor (<a ...> .. </a>) elementet i IE6

Spændende problematik ... ik' sandt?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 22:25

var det bare en fjerbold ?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 22:27

MOLO du er dræbende kedelig indimellem

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 22:27

Ihh jow.............

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-05 22:29

mangorossa -> Jepper ...heldigvis !

Tænk; hvis jeg havde noget spændende at fortælle hele tiden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 22:33

hov..nu du er her, og er i det humør..jeg har en temmelig irriteret mand siddende ved siden af..og ikke kun over fodboldkampen men han har lige: formateret sin puter og genindstalleret xp..og nu påstår lortet at den intet drev har..hvorfor det?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 22:34

molo..du har jo næsten hele tiden et eller andet intelligent at sige ..*fedte fedte*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-05 22:35

Nå det er her damerme befinder sig!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-05 22:36

øh ne

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 22:38

øøh ...joeeh, hvis jeg hører ind under damer?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-05 22:38

Det var "pigesladder" til fodboldkampen sluttede

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 22:39

øøh hende creamy..fik hun held med sit : lækkersøvninghed?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-05 22:40

Ja I kunne jo lige så godt melde jer ind i det forbudt for mænd forum

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 22:40

MOLO...han er altså utålmodig!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-09-05 22:40

Næ, jeg blev truet med en anmeldeses for voldtægt

Men forsøger lige igen..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 22:42

hop over i ms windows og spørg molo der mango

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 22:43

creamy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-05 22:46

Jeg må vide mere ?

...eller stil et spørgsmål hér: http://www.kandu.dk/dk/emne/30701

Jeg sidder med øjnene dybt forankret i egen XHTML kode

Dynamiske menu systemer UDEN brug af VB-/Javascript og SHTML ...eller anden CGI (PHP, ASP,Perl osv...)

...som minimalist ; ser jeg gerne at disse 'smarte' kode-'ting' kunne laves, så de overholder standarden som angivet/anbefalet af http://w3.org og 'fungere' for både MAC brugere med Safari browseren, såvel som for de der benytter; Windows/Linux/Unix ; Firefox. Opera eller IE+5 !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-05 22:46

Der er så meget kvinder ikke forstår

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 22:49

don´t give up ! og vær glad for at du ikke er en mand: http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=309640

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 22:51

ok..mole den er sendt videre..

tedd..ja og mænd for den sags skyld *G*

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 22:54

Av for.......! Godt, jeg ikke er en mand!

Er der nogen, der gider snakke med lille mig....?

Nå ikke, så laver jeg da bare kabale - HA! Så ka' I lære det

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 22:57

Camillamoster..jo jo jeg vil da gerne meget gerne endda!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-05 22:58

Jeg var nede på tanken her i morges og under mig over en poliafspærring ved affaldscontainerne. Forklaringen fik jeg desværre i nyhederne! 16 årig pige voldtaget og næsten kvalt!

Temmelig rystende!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 22:59

tedd, ja det er ganske forfærdeligt... men kig lige på det link jeg gav creamy..tror sgu de skal udleveres i det kvarter!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-09-05 23:05

Jeg finder mig sq ikke i at være overset, ignoreret, glemt og fortrængt, pga en skide fodboldkamp og efterfølgende fodboldstudie?!

Jeg trænger seriøst til opmuntring, komplimenter og påskønnelse..

He is tempted..I know, and I am not a quiter..

Juhuuuu, nu slutter al den fodboldsnak

AFK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-05 23:06

Kamelmosteren's storesøster -> Jeg er da også med på en sladder ...bare det ikke er en Pigesladder : http://www.kandu.dk/dk/spg/73585

Hellere lave en skandale end lægge kabale

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-05 23:07

Ja det var osse det jeg tænkte på da jeg så dit link mango!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 23:08

Hej søde mango - det var dejligt - jeg var ved at føle mig overset

tedd - bor du i Gellerup, din stakkel...

Jeg bor det bedste sted i byen - Frederiksbjerg (med j!)

Dejligt, at du skrev en hilsen på min side! Tak for det!

Jeg har lige sat et nyt billede ind - et dukkehus køkken, aldrig set mage til!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 23:09

Nej creamy..han skal lægges på is..intet mindre..at han ikke engang kan se at han har verdens dejligste kvinde foran sig..det er dog det mest infame jeg længe har set!

... var det det du ville høre?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-05 23:09
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 23:09

Jes, molo!

Men hvad gør man ikke for at få opmærksomhed

Ups! Hilsenen på min side var fra mango...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 23:10

cmillamoster: oki..billede? hvad forestiller det? ..og velbekomme da!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 23:12

Det hjerte er søj...

Ang. det frygtelige overfald i Gellerup - min lillebror sagde altid: "han skal hænges op i den og have den skåret af med døv tre-i-en'er

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 23:13

Den ene væg med marmor tapet og bort. Strandsten istedet for fliser.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 23:16

camilla..fantastisk..godt fundet på!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 23:19

Tak!
Det er netop det, der er det sjove ved at lave sådan et dukkehus - lave noget helt andet end det, der altid bliver lavet. Hvis man kikker på diverse dukkehus sider, er det altsammen i gammel stil - flot absolut!!!

Men det er sjovt at gøre noget helt andet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-05 23:19

Øh har jeg skrevet en hilsen på din side, Hanne? Lidt forvirret her!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 23:22

tedd - næj, det har du ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-05 23:23

Nu har jeg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-05 23:23

Jeg vil også skrive ...noget

Ligesom tedd : Hvilken side skal jeg skrive på Kamelmosterens' storesøster ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 23:25

molo..du må sgu få røvetten hen i MS og hjælpe os..søren har ikke mere hår på hovedet og han mangler 3 fingre!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 23:25

Tak tedd - viise ord..............hmm

molo: www.123hjemmeside.dk/hannes-manageri

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 23:26

Ups! mEnageri

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-05 23:28

Dét er edder-perke-mig lyv Larsen og Kameldamens storebror :

Citat
Hej,

Du har forsøgt at se en side, som ikke findes.
Klik her - og kom til www.123hjemmeside.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-05 23:30

Hvor'n dælen sku' man os' ku' se en side der ikke er der?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 23:34

www.123hjemmeside.dk/Hannes-Menageri

molo - du var liige lidt for hurtig, sorry

tedd - når huset er færdigt, skal jeg overveje pølen og dækket (æælsker nemlig at blive hoistet, så det må være et must!)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 23:35

Og seføli skal der en antenne op, det' da klart!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 23:38

dækket? og hoistet..hva dælen er det?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 23:39

Hi hi, tænkte nok, der ville blive spurgt om det

Helikopterdæk - hoisting er at blive hevet op i linen til helikopteren.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 23:45

Nååeh..øhhemm kan nok ikke liige se en sammenhæng..nu er jeg skisme forvirret

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 23:47

jow jow..fantasien fejler ikke noget Hanne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-05 23:49

Nå, det ser ud til at creamy har fået overtalt kæresten

mirit har fået opfyldt sit ønske om at denne tråd her ikke drejer sig om fodbold

I må hygge jer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-05 23:51

Orv... du er jo en lækker steg kamalsøster

..og dukkehuset er sgu helt i orden

Jeg skriver lige et eller andet 'smart'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 23:51

ja hyg jer alle sammen,,,, zz

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-05 23:52

Sådan

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 23:57

Tak molo - det er morderlig pænt af dig

mango - tedd foreslog, at jeg skal have et helikopterdæk på taget og en svømmepøl og TV2 antenne, that's all...

Jeg tror også, at min dyne kalder....jow, det lyder som min dyne!

Good Night you all - where ever you are!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-05 23:59

Måske osse en parabol! Så dukkerne kan se udekamps fodbold! Ja dyner lyder godt nok tiltrækkende

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-05 00:10

Sweet Dreams ...og hvornår ska' vi være rigtige kærester Karstenstante?

Jeg har mange talenter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-05 00:11

...at sove ..er blot en af dem !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-09-05 01:15

Gud sikken en søvnig tråd, foregår den henne på alderdomshjemmet?
Fint nok med mig, så går jeg på diskotek.
Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-05 10:46

Ja man må håbe alle har haft en god nat, og hvornår mon vi ser Keld igen?

Håber osse creamy har fået lækkertsovet og så en lille advarsel til hende
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=309672

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 10:48

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL der var jo en kravlekop ....... tedd er dåååååååååm !!!!!!!!!!

så det er ikke kun creamy der har den skræk - er hermed indrømmet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-09-05 10:50

tedd- I will always be with you my friend

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-09-05 10:52

Rolig mirit, lad være at drikke al det vinduespudsersprit.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-05 10:52

Jeg havde et stankelben i mit soveværelse forleden!

DEM hader jeg! Man ved jo aldrig, hvor man har dem - det gør man trods alt lidt med kravlekopperne.

Stankelben flyver ind i én AAADDDDRRRRRRRRR

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 10:53

keldd er også dååååååååm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 10:55

stankelben er da sjove at have i håret

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-05 11:03

Wow der er liv!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-09-05 11:04

Camillasmoster:
Stankelben er helt uskadelige, og er en fantastisk konstruktion, prøv at tage nogle billeder
af dem, der er jo ikke noget at være bange for, de plejer at være samarbejdsvillige.

Se her: http://kortlink.dk/zuq
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 11:06

hahaha - lurer du på keldds fotos

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-05 11:09

Jo men de er dulmende irriterende, når de flyver, keld! Godt de ikke har samme vægt som fugle! Så var man hurtigt løbet tør for lamper og tv/computerskærme!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 11:15

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 1 point
Dato : 04-09-05 11:22

Ja, jeg synes altså det er nogle underlige skabninger disse stankelben!

Hver gang jeg sidder og betragter deres ihærdige forsøg på at hænge fast på diverse lamper, skærme osv, så får jeg sq lidt ondt af dem.....De glider bare ned...op igen....glider ned....op igen osv osv..

Jeg synes ærlig talt, at deres mor skulle tage og udstyre dem med skridsikre sokker..

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-09-05 11:27

creamy:
Nu skal du ikke bare side og kigge på dem.
Du tager dem forsigtigt, taler pænt til dem, medes du bærer dem udenfor.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-09-05 11:29

medes = medens

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-05 11:33

Bare rolig Keld! Du er kun uforståelig for dig selv!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 11:33

creamy - deres mor kan hurtigt få økonokiske vanskeligheder med alle de sko der skal til -

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-09-05 11:37

Nu er det sådan, at jeg har hørt man i løbet af et liv på 70 år vil spise 50 forskellige insekter og 10 edderkopper, mens man sover..

De skal sq ikke tales med og bæres udenfor. De skal dø!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-09-05 11:37

økonokiske, godt aj ikke ser det.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-09-05 11:39

Creamy, er en lystmorder.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 11:40

oOOps -

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-09-05 11:41

tedd:
I owe you one, a big one.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-09-05 11:46

Hanne skattepige, hvor er du henne?
Mit liv er i ruiner, kom og red mig.
Keldd

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-09-05 11:52

Er der nogen her som ved hvordan det gik med fodboldkampen i går.

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 11:55

Tak for svaret creamygirl. fik lige et godt grin over din beskrivelse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-05 12:40

Keldd - jeg er lige her! Har været på bagagerumsmarked - desværre ingen dampmaskine....

Men flere garager og masser af biler.

Stankelben er ikke farlige nej, men DE ER ULÆKRE! De skal dø, før jeg kan sove roligt!!!

Ja, her kan man få adskillige gode grin!!!

Det er lige før, pc'en selv skriver det helt automatisk...

2-2....sagde jeg virkelig det???

Hanne