/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Hvordan bryder man kopispærring?
Fra : Musiclover
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 02-09-05 14:35

Hej.

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg bryder kopispærringen på en cd??

Venlig hilsen

Musiclover.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 02-09-05 14:37

Med en spritpen på det yderste cd spor.

Godkendelse af svar
Fra : Musiclover

Dato : 02-09-05 14:46

Det var da dejligt nemt Tak for hjælpen.

Hilsen

Musiclover

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 02-09-05 14:47

he he !!

Du må ikke gøre det - det koster et klip. Derfor er anydvd fra http://www.slysoft.com/en/anydvd.html ikke lovligt at bruge - selv om det måske er det mest stabile og simple af dem alle sammen.

Hvis du måtte gøre det, installerede du bare programmet og lod det køre i baggrunden af din pc. Når du så kopierer - f.eks. med CloneDVD, så mærker du ikke længere, at der er en spærring

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 02-09-05 14:49

erling_ forstår ikke helt din kommentar? Men nu skal jeg ikke kopiere men bare afspille og det virker fint med spritpennen.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 02-09-05 15:21

Nåhh ... misforstået spørgsmålet - sorry

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-09-05 16:15

Nogle oplever at kopispærren er så effektiv at det ikke
er muligt at afspille deres nyindkøbte musikcd-er.
Derfor mit tip med spritpennen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-09-05 19:53

Hvad farve
og hvor langt ind