/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
97,2 % af film !!
Fra : Monsen1234
Vist : 545 gange
300 point
Dato : 02-09-05 12:55

Jeg har med eMULE hentet en film men der var desværre kun 97,2 % af filmen og jeg vil ikke kunne få resten, jeg har ved at højreklikke på filmen i eMULE med funksionen "Preview" set at så godt som det hele er med også teksten efter filmen. Men nu er det jo sådan at eMULE færdiggør film eller andet man henter når alle 100 % er hentet ned, men kan man på nogen måde afslutte denne film med de 97,2 % for den smule tekst der mangler har ikke nogen betydning.
Nogen der ved hvordan man gør dette ?

Mvh: monsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-05 13:10

Prøv at hente filmen med RatDVD istedet for Emule. RatDVD kan hente 100%. Du kan downloade den på www.ratdvd.dk Hilsen Arne

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 02-09-05 13:15

er den sikker at hente på ligesom emule ??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-05 13:16

Det skulle jeg da mene, men læs selv om den på det nævnte link.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 02-09-05 13:20

Det kan måske godt være man kan hente den samme film med RatDVD, men jeg har jo sådan set hele filmen, det der mangler har ingen betyding så det ville jo være rart lige at kunne få den ud af eMULE, men det er noget med eMULE færdiggør til sidst, hvordan kan jeg afslutte ? Man kan se filmen fint på Winamp når jeg klikker "Preview"

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 02-09-05 13:22

ss jeg kan ikke engang finde ud af at finde det rigtige ind på rat hjemmesiden. aner ik hva jeg skal hente.
og kan desværre ikke hjælpe dig på emule. kan kun finde ud af at hente, så følger godt med her ;)

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 02-09-05 13:49

Efter det jeg kan se med Ratdvd kan man ikke hente noget fra nettet,måske har jeg misforstået noget, men mener programmet bruges til at kompromere en dvd på f.eks. 9 gigabit til 4 så den kan være på en almindelig dvd skive

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 02-09-05 13:50

Programmet virker som f.eks. Clonedvd og dvdshrink

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 300 point
Dato : 02-09-05 14:20

hejsa
jeg kan desværre ikke hjælpe dig men prøv evt at stille dit spørgsmål i forum herinde, det skulle være mærkeligt hvis ingen derinde kan hjælpe
http://forum.emuleguides.dk/

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 02-09-05 14:26

du kan evt prøve dette program og se om du kan få filen færdig.......følg vejledningen
http://forum.edonkey.com/viewtopic.php?t=59061&sid=7bb48ec81e195f2f09faf602a006ed4d

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 02-09-05 14:56

Tak for svaret grausen.
Det er nok svært at få svar på om det kan lade sig gøre herinde, men jeg har nu fulgt dit råd og skrevet det samme spørgsmål der, og mon ikke er en der skulle vide om man kan.