/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Badminton ketcher fra Aldi
Fra : wezzler
Vist : 662 gange
50 point
Dato : 02-09-05 10:55

Er den 250 kr værd?

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 02-09-05 11:11

Hej wezzler.
jeg tror roligt, at du kan købe den. Aldi's spotvarer plejer at have en udmærket kvalitet. Skulle det en enkelt gang smutte, er der ingen problemer med at returnere varen. Det har jeg aldrig oplevet.
mvh Vivi

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-09-05 11:17

Jeg kan kun tilslutte mig vivi1959. Der er ALDRIG problemer med ALDI, og deres spotvarer er altid af god kvalitet.

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 60 point
Dato : 02-09-05 11:32

Skaft og ramme OK. Strengene er ikke helt så gode, som "rigtig" tarm fra mærkevarerne. De slides lidt hurtige og er lidt mere følsomme overfor "skæve" slag (spiller med én, der har en af dem - han ramte lidt forkert 2. eller 3. gang, han spillede med den - og så røg en streng). Naturligvis kan man ikke bedømme et stk ketcher - omvendt - det er vel det, du beder om.

Men generelt OK ketcher til prisen - du kan dog risikere at skulle skifte strenge lidt tidligere.

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 02-09-05 12:42

Tak for svaret erling_l.