/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Ny slankeside
Fra : jefic
Vist : 704 gange
50 point
Dato : 01-09-05 23:19

Hejsa jeg har netop fået lavet en ny slankeside som der som udgangpunkt skal være en gratis side for folk der, som mig selv, gerne vil tabe sig og kunne bruge støtte/motivation. Jeg har startet en forum op for ww, ddv og atkins. jeg vil selv tage mig af forummet for ww da det er det program jeg selv følger, men så er spørgsmålet: Er der mon nogen derude der godt kunne tænke sig at blive bestyrer for eller medlem af et af de forums der er på siden eller evt har en idé til en andet forum som de godt kunne tænke sig at stå for. Siden hedder www.jefic.dk

Håber at høre fra interesserede

Mvh Jefic.

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 02-09-05 01:39

Hjertelig godnat!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-09-05 06:10

den ser flot ud - men pt. orker jeg ikke flere slankeskriverier....
men held og lykke med den

Kommentar
Fra : jefic

Dato : 02-09-05 09:38

Tak for det. Den er ikke helt færdig endnu. Dvs at jeg håber på at få ideer til forskellige ting og sager som brugerne kunne tænke sig at den skulle indeholde.

Mvh Jefic.

Kommentar
Fra : she79

Dato : 02-09-05 11:11

Hej.

Det er en rigtig flot hjemmeside du har lavet.

Måske mangler der et forum for dem der følger South Beach kuren (ikke at jeg selv gør det - men overvejer det dog).

Kommentar
Fra : jefic

Dato : 02-09-05 11:36

Hej ja jeg har tænkt på det. Der vil blive oprettet et forum med det samme. Det kunne jo være en oplagt måde for dig at komme i gang med SBK, hvis du meldte dig ind.

Nu ved jeg jo ikke hvor meget du kender til SBK, men kunne du evt tænke dig at blive bestyrer af forummet? Det kræver jo at du har kendskab til det

Mvh Jefic.

Kommentar
Fra : ujbv

Dato : 02-09-05 12:49

Beklager jefic

Jeg har været inde og se på din side om mit 1. impulsindtryk var at den var uoverskuelig og ikke logisk sammenhængende. Jeg syntes ikke jeg via min søgen på sitet fandt nogle aktuelle eller brugbare oplysnigner udover hvem det havde været på tidligere, hvad jeg så skulle bruge det til?

Jeg har tidligere selv med nogenlunde succes brugt og skrevet på Tinas slankeside .. en side med temmelig meget information, tips og videndeling blandt sidestillede. - Hvis du ikke har - så prøv at lur der lidt og dermed ikke sagt at du behøver at kopiere for at gøre det godt, men du kunne måske få nogle ideer?

held og lykke med dit projekt.

ujbv

Kommentar
Fra : jefic

Dato : 02-09-05 12:58

Hej ujbv

Jeg ved det godt. Vi sidder i øjeblikket og arbejder på højtryk for at få de sidste detaljer på plads. Vi opdagede f.eks at det ikke kunne lade sig gøre at komme ind i de forskellige fora når man er derinde. Det er blevet rettet.

Men ellers tak for tippet. Jeg vil lure derind når det vi arbejder på er færdigt.

Mvh Jefic.

Kommentar
Fra : jefic

Dato : 02-09-05 22:15

Så nu er der kommet lidt mere styr på tingene derinde og siden er blevet gjort mere brugervenlig. I skal være meget velkomne til at kigge ind og lure lidt omkring jer. Jeg er dog stadig åben for gode råd eller kritik.

Mvh Jefic.