/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
outlook og andet ..
Fra : Nikker
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 01-09-05 23:03

Heej..

min mor har outlook på sin computer men alle mails er forsvundet , og startsiden kan den ikke huske ?

nogen der ved hva der kan være galt

har scannet for virus.

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 01-09-05 23:12

Hej Nikker.
Det kan være to ting som er sket.

1) At der er kommet spyware ind på mors pc.
2) At hun har slettet noget på hendes pc som man ikke skulle slette ellers kunne hun have lavet en software reset.

Prøv og start pc'en op i fejlsikret tilstand med netværk og log ind som Administrator, dernæst ser du om du kan komme ind og tage en backup
af emails.

Du siger den ikke kan huske startsiden i hendes browser - 1) Hvilken Browser, 2) hvilken side står der i stedet for den i har sat den til ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 23:17

Hun er nok bleven Hijacked

Læs under punktet/programmet Hijackthis hvad I nu skal gøre : http://spywarefri.dk/vaerktoj.htm

..i det hele taget en 'smart' side at kigge nærmere på : http://spywarefri.dk/

Tjek lige samtidig computeren med online virus scanneren : http://housecall.trendmicro.com

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 01-09-05 23:32

Prøv at geninstallere outlook, sommetider, dukker der gamle meddelser frem.
Eller bedre, gendan systemet, til dato´en, hvor det gik galt

Kommentar
Fra : bsservice

Dato : 03-09-05 12:07

Hvilken startside kommer den op med "about blank" ? så er det spyware! brug de links som molokyle refererer til.

Vedr. outlook prøv at søg efter outlook.pst , her ligger alle din mors emails