/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig tur til Prag
Fra : mrm86
Vist : 433 gange
200 point
Dato : 01-09-05 17:40

Vi er en flok unge personer, som gerne vil til prag næste sommer i uge 28.

Har i nogle erfaringer med billige rejser til prag, hvor hotel ophold også er inkluderet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 17:42

Hvordan vil i helst rejse, bus eller med fly

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 01-09-05 17:44

hejsa mrm86
Prøvede lige at søge i google skrev: billig tur prag,og ikke andet der kom bla. en frem med pris 898.- incl. hotel,men der er mange andre billige tilbud også med fly kig selv
mvh eskild

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 01-09-05 17:56

Vi vil gerne rejse på den billigste måde. :D

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 18:23

Der er meget at vælge imellem http://www.flyprice.dk/ f.eks og endnu en side, hvor de bl.a omtaler bådhotellerne, som jeg ved er gode http://www.europas.dk/prag/

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 01-09-05 19:24

http://www.travelonline.dk/Busrejser/Prag/Kafka_Prag.htm

Kan det virkelig passe at man kan komme til prag i 8 dage (5 nætter) for 1798,- inkl. bus tur/retur?

Det lyder da helt vildt, eller hvad?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 19:32

mrm86, den tror jeg på, min bror har været der flere gange, med bus, og han har ikke betalt ret meget, han boede på

bådhotellerne. Tjekkiet er et billigt land, så tag rigeligt med penge med, så du kan købe vildt ind på det gule marked. Vi

kørte selv dertil sidste år, og kan som et eksempel fortælle, at vi kunne købe morgenbrød til 5 voksne for seks kroner!!!

Kommentar
Fra : ejay1982

Dato : 22-06-06 15:56

I kan kigge på benns rejser under storby ferie
skal selv til prag til sommer