/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Convert ape til Mp3
Fra : IPM
Vist : 531 gange
200 point
Dato : 01-09-05 13:53

Hej
Er der en der ved om der findes et program der kan Convertere ape. filer om til Mp3
Når jeg bruger webtjenesten på at finde et codec til at afspille denne fil viser Microsoft ingenting.
Jeg fandt et link til programmet http://www.monkeysaudio.com/ som er brugt til at lave disse ape. filer med
Men det hjælper ikke meget da jeg bruger Winamp og ikke vil have en anden afspille på min PC

Så håber der er nogle der kender sådan et program der kan Convertere
IPM

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 01-09-05 15:12

hvad med et ape player plug in til winamp?
http://www.geocities.com/feedthedead/

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 01-09-05 15:21

Hej Tedd
Jeg kan se at der skal jeg hente en fil som jeg så lægger ind i min winamp
Jeg ville helst have lavet ape om til Mp3
Jeg har været inde på Ape'side og læst at jeg kan genskabe den orginale lyd, dette indebære at jeg skal lægge Ape ind og genskabe denne og derpå Convertere den til Mp3
Håber der er en der kender et program hvor det er muligt at Convertere fra abe til Mp3
Hvis ikke må jeg jo bruge dit link Tedd

IPM

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-09-05 15:25

Ikke et gratis program men den her kan http://www.riverpast.com/en/prod/audioconverter/index.php

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-09-05 15:27
Kommentar
Fra : IPM

Dato : 01-09-05 15:36

Hej Tedd
Så er det nemmere at slette file, og så sige det var det,men jeg venter lige til at se om der skulle være en der kan løse problemet.
IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 01-09-05 15:40

Hej Tedd
Det drejer sig kun om 1 ape fil på 230KB så det med at skulle købe et program for det, er nok lige det jeg helst vil

IPM

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-09-05 15:43

Foobar er ellers en fed freeware player der kan spille ape og brænde dem osse, men du siger jo du kun vil bruge winamp
Sender lige linket alligevel
http://www.foobar2000.org/

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 01-09-05 18:57

Hej Tedd
Nu har jeg lagt den fil som du anbefalede over på min winamp og det køre
Jeg kan også høre at det er meget bedere end MP3
Sidder og sammenligner en CD I Mp3 og Ape der er virkelig stor forskel til Ape fordel

IPM

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 01-09-05 18:59

Tak for svaret tedd.

Det kører
Vi må lave lidt mere reklame for ape

IPM