/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
83 ok - men...
Fra : erling_l
Vist : 320 gange
83 point
Dato : 01-09-05 11:01

... forklar lige, hvad du skal bruge dem til ???

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 01-09-05 11:30

Jeg er meget benovet.
Og pi.... forvirret !
Godt med lidt point i baghånden.
Tilbage i løb til :
http://www.kandu.dk/dk/spg/73490
Gambrinus

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-05 12:38

To venner elskede at fortælle hinanden vitser.

Men for at gøre det hele nemmere, havde de givet dem numre.

Den ene sagde så f.eks. nr. 47....og den anden ginede, ja den er go'

Så en dag sagde en af dem..... nr 83....og den anden grinede længe og klaskede sig på lårene.

Jamen, sagde en af deres bekendte, jeg kan da godt se det nemme i at nummerere vitserne, men hvorfor grinede du så meget af nr 83, er den specielt god?

Næ, sagde den anden, men den havde jeg ikke hørt før

mvh dova

Accepteret svar
Fra : classic26

Modtaget 83 point
Dato : 02-09-05 14:09

En mand kommer ind på et værtshus, og ser at der står en krukke fyldt med 100 kr sedler på disken.
>Hvad er det for en masse sedler?< sir manden
>Hvis man kan løse 3 opgaver får man alle sedlerne, men det koster en seddel at deltage< forklarer bartenderen
>Hvilke tra opgever drejer det sig om?< spør manden
>først drikker du en flaske tequila, så går du ud i gården og trækker en betændt hjørnetand ud af en Pitbull terrier, og derefter gir du den 83 årige jomfru, der ligger ved pitbullen hendes første orgasme!<
Det spekulerede manden noget over, for det var lidt usansynligt man kunne gøre nogen af tingene efter at ha' drukket en flaske tequila, men efter nogle elefanter var han blevet så opstemt at han råte til bartenderen,,,så gi mig dog den tequila og lad mig vinde pengene.
Manden drank teqiulaen og vaklede ud i baggården. Det lød en frygtelig larm, piven og skrigen derude fra, og alle gæster var forberedt på at gå ud og samle den lemlæstede mand op,,,,men straks efter vaklede manden tilbage til baren og sagde< hhhvvorr eer sså dden jomfruu medd denn dåårligge taannd, hik<

classic26

Godkendelse af svar
Fra : erling_l

Dato : 03-09-05 11:42

Tak for svaret classic26.